معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: تغییرات در دستگاه قضایی پیشران ارائه خدمات بهتر به مردم بزرگوار است/ تودیع و معارفه مسئولان قضایی در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، تایباد و خواف
معاون قضایی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی: تغییرات در دستگاه قضایی پیشران ارائه خدمات بهتر به مردم بزرگوار است/ تودیع و معارفه مسئولان قضایی در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، تایباد و خواف

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی گفت: تغییرات در دستگاه قضایی به مثابه پیشران در مسیر ارائه خدمات بهتر به مردم بزرگوار است.

به گزارش اختر شرق و به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین فروتنی معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی که در مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی در شهرستان‌های نیشابور، فریمان، تایباد و خواف حضور یافته بود با اشاره به سیاست‌های دستگاه قضایی در دوران تحول گفت: یکی از مهمترین ارکان تحول در یک مجموعه ایجاد روحیه نشاط و شادابی در سازمان است و بر همین اساس تغییراتی در دستگاه قضایی استان پیش بینی شده تا انشاء الله در بستر اقدامات صورت گرفته از قبل؛ شاهد تحرک و پویایی هرچه بیشتر حوزه‌های قضایی باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی با اشاره به انجام مراسم جداگانه جهت تقدیر از زحمات و خدمات مسئولان قضایی و معرفی مدیران جدید در حوزه‌های قضایی نیشابور، فریمان، تایباد و خواف گفت: همان گونه که به مسئولان محترم تذکر داده شده دفاع از حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرایم از مهمترین رویکردهای ستاد دادگستری استان بوده و در این زمینه بحمدالله شاهد تلاشهای خوبی بوده‌ایم و رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستانهای عمومی و انقلاب شهرستان‌ها می‌بایست ضمن اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد مدیریت استان تمام مساعی خود را در جهت حل مشکلات مردم در چهارچوب موازین شرع و قانون و در تعامل حداکثری با سایر سازمانها و نهادها به کار گیرند تا نهایتاً شاهد افزایش رضایتمندی عمومی از عملکرد دستگاه قضایی باشیم.

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه را نیز از دیگر نکاتی دانست که به شدت مورد توجه دستگاه قضایی قرار دارد و در این راستا تلاش شده از نیروهای متعهد و متخصص مردمی در جهت ایجاد صلح و سازش در اختلافات استفاده شود و در همین زمینه نیز با همت نیروهای مردمی توفیقات بزرگی به دست آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین فروتنی یکی از مهمترین رویکردهای دادگستری استان مبارزه قاطعانه با جرایم خاص و خشن دانست و گفت: در سایه تعامل با سایر نهادهای ذی ربط شاهد مقابله با مجرمان حرفه‌ای و مرتکبان جرایم خاص و خشن هستیم و به دادستانهای عمومی و انقلاب شهرستانهای استان نیز تأکید شده با هرگونه اقدامی که موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی و سلب آسایش شهروندان می‌شود قاطعانه برخورد نمایند.

گفتنی است براساس تغییرات در این چند حوزه قضایی؛ ضمن تقدیر از زحمات و خدمات حجت الاسلام والمسلمین اکبری مقدم، جناب آقای سید محمد حسینی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب نیشابور معرفی شد.

همچنین ضمن تقدیر از زحمات جناب آقای علی آذری، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا اکبری مقدم بعنوان رئیس دادگستری فریمان و با تقدیر از خدمات جناب آقای محسن ملایی شمس، جناب آقای مصطفی حسن نژاد بعنوان دادستان فریمان معرفی شدند.

براین اساس و طی مراسم جداگانه‌ای در شهرستان تایباد با تقدیر از زحمات جناب آقای سید سلمان جلیلیان، جناب آقای جعفر صدیقی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شد.

گفتنی است با حضور جمعی از مردم و مسئولان خواف ضمن تقدیر از خدمات جناب آقای مصطفی مروی، جناب آقای مهدی قلی زاده بعنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان معرفی شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 207