معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی جوین: الزام صدور حواله‌های دامی با کارت ملی، بیمه نامه و هویت دام
معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی جوین: الزام صدور حواله‌های دامی با کارت ملی، بیمه نامه و هویت دام

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین با توجه به اهمیت توزیع عادلانه و دقیق نهاده‌های دامی به صورت حضوری از یک واحد توزیع حواله در بخش رازی این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش اختر شرق؛ عبداله آرین، معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان جوین با اشاره به اینکه به جهت رفع مشکلات دامداران و جلوگیری از تخلف در توزیع نهاده‌های دامی توزیع حواله‌ها فقط در سه مرکز اصلی و در سه نقطه بخش مرکزی، بخش حکم اباد و بخش رازی صورت میگیرد، گفت: دامداران باید توجه داشته باشند که سهمیه نهاده هر راس دام سنگین بر اساس بیمه نامه و هویت‌گذاری ۱۵۰کیلو گرم کنسانتره برای ماه جاری میباشد.

وی در مورد قیمت نهاده‌ها، تصریح کرد: قیمت هر کیلو کنسانتره شیری ۴۹۶۵ تومان و قیمت هر کیلو کنستانتره پرواری ۴۵۶۵تومان می‌باشد و صدور حواله با کارت ملی و بیمه نامه و هویت انجام می‌گیرد.

آرین با اشاره به اینکه دامداران در زمان صدور حواله باید کارت ملی و کارت بانکی خودرا همراه داشته باشند، عنوان کرد: خرید و فروش برگه حواله و نهاده‌های یارانه دار تخلف بوده و در صورت رویت سهمیه دامدار قطع و با متخلف برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

معاون فنی مدیریت جهاد کشاورزی جوین در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وجود برخی سودجویان و دلالان نیز تحویل نهاده دامی به دامداران عزیز بصورت جدی و مستمر توسط کمیته رصد و پایش شهرستان نظارت می‌گردد و دامداران در صورت مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به مراکز و یا مدیریت جهاد کشاورزی گزارش دهند.

خبرنگار: سید حجت الله تزرقی

image_printچاپ مطلب

Visits: 36