معاون استاندار: سرمایه گذار معطل نشود
معاون استاندار: سرمایه گذار معطل نشود

معاون امور عمرانی استاندار خطاب‌ به اعضای کارگروه امور زیربنایی توسعه استان گفت: سرمایه گذار نباید معطل شود و پاسخ او را باید در حداقل زمان بدهیم.

به گزارش اختر شرق؛ جواد خدایی با اعلام رضایت از روند رو به رشد پرونده‌های مطرح شده در کارگروه، عنوان کرد: معطل کردن سرمایه گذار به‌ نفع توسعه استان نیست و تمام دستگاه‌ها باید در اسرع وقت پاسخ سرمایه گذار را بدهند، اگر مانعی در کار است باید همان روز اول اعلام و سرمایه گذار را راهنمایی کنید.

وی افزود: در گذشته‌ با پرونده‌هایی مواجه بودیم که‌ سال‌ها بین دستگاه‌ها می‌چرخند اما خوشبختانه امروز این روند به هفته‌‌ها و ماه، تقلیل یافته است اما هنوز هم باید زمان آن کوتاه‌تر شود.

دکتر خدایی بر اهمیت پروژه‌های پیشران در توسعه استان تاکید کرد و گفت: هیچ راهی جز انجام‌ اقدامات جهشی و فوری نداریم تا پروژه‌های زیربنایی را حمایت و ایجاد کنیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی که در سالن سردار سلیمانی جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی، توسعه روستایی و عشایری، شهریور آمایش سرزمین و محیط زیست شورای‌ برنامه‌ریزی توسعه استان را اداره می‌کرد با ذکر آمار مصوبات این کارگروه، عنوان کرد: ۷۰ درصد مصوبات مربوط به امور زیربنایی و بخش قابل توجهی مربوط به بخش مسکن بوده است‌.

 معاون استاندار در پایان خاطرنشان کرد: با شتاب دادن به امور زیربنایی می‌توانیم خراسان رضوی را تبدیل به پایلوت سرمایه گذاری و توسعه کشور کنیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 75