مشکل دیرینه اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص) شهرستان سرخس حل شد
مشکل دیرینه اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص) شهرستان سرخس حل شد

جلسه تعیین تکلیف حریم کانال‌ها و تاسیسات زیربنایی شهرک پیامبر اعظم (ص) سرخس با حضور نمایندگانی از استانداری، شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، شرکت گاز استان و شهرداری سرخس در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ قبل از شروع جلسه حاضرین در بازدید میدانی از منطقه، مشکلات شهرک پیامبر اعظم (ص) را از نزدیک مشاهده کردند. شهرکی که به گفته رجبی مقدم، فرماندار سرخس، حدود ۹ هکتار وسعت دارد. در حاشیه شهر سرخس قرار گرفته و در اوایل دهه ۸۰ با شروع ساخت و ساز در آن به مرور به جمعیتش افزوده شده است و به دلیل ساخت و سازهای غیرمجاز تا مدت‌ها از امکانات اولیه زندگی مانند آب، برق و گاز محروم بودند و حتی تاکنون در طرح جامع شهری قرار نگرفته است.

نعمت نژاد معاون حفاظت وبهره برداری که به نمایندگی از شرکت آب منطقه‌ای در این جلسه حضور داشت با اشاره به مشکلات اهالی این شهرک، عنوان کرد: با وجود ساخت و سازهایی که در حریم کانال بتنی انتقال آب سد دوستی انجام شده و با عنایت به اینکه حریم این کانال در تملک آب منطقه‌ای است، ولی با در نظر گرفتن مشکلاتی که مردم این منطقه در برخورداری از خدمات شهری دارند، شرکت آب منطقه‌ای با نگاه مثبت، موافقت خود را با قرار گرفتن این شهرک در طرح جامع شهری اعلام می‌کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 103