مسئول خدمات شهری شهرداری گلبهار: جلوگیری از سد معبر حق شهروندی است
مسئول خدمات شهری شهرداری گلبهار: جلوگیری از سد معبر حق شهروندی است

مسئول خدمات شهری شهرداری گلبهار گفت: جلوگیری از سد معبر حق شهروندی و از وظایف شهرداری‌ها می‌باشد.

به گزارش اختر شرق؛ مسعود روضه خوان، پیرو انتشار کلیپ با موضوع سد معبر در شهر گلبهار در فضاهای اجتماعی، گفت: حقوق شهروندی شهروندان خط قرمز خادمین مردم و شهر بوده و با اقتدار جلوی هرگونه تضییع حقوق شهروندی را خواهند گرفت زیرا از وظایف شهرداری‌ها رفع و جلو گیری از سد معبر در هر نقطه شهر می‌باشد.

وی در خصوص کلیپ منتشر شده، تصریح کرد: این کلیپ صرفا به جهت تشویش اذهان عمومی منتشر و این در حالی است که اجرائیات شهرداری طی دو مرحله به ایشان اخطار جمع آوری سد معبر را داده بودند ولیکن ایشان توجهی نکردند.

وی افزود: در کلیپ منتشر شده، آثار سد معبر برطرف شده می‌باشد که این امر حکایت از این دارد که منتشر کننده قصد مظلوم‌نمایی و مقصر جلوه دادن عوامل اجرائیات بوده است و مامورین اجرائیات شهرداری مطابق قانون شهرداری‌ها در هر محل سد معبر و یا مصادیق آن را مشاهده نمایند قانوناً جهت حفظ حقوق تمام شهروندان انجام وظیفه می‌نمایند.

روضه خوان بیان کرد: همکاران اجرائیات شهردار ی قطعاً ادب و احترام و رعایت قوانین را سرلوحه کار قرار داده‌اند و هیچگونه بی‌احترامی به شهروندان نکرده و نخواهند کرد.

مسؤل خدمات شهر شهرداری گلبهار در پایان خاطرنشان کرد: به اطلاع شهروندان عزیز می‌رساند سرلوحه عملکرد پرسنل شهرداری و مخصوصاً مجموعه خدمات شهری، حفظ و اجرای قانون جهت حفظ اموال عمومی و حقوق شهروندی و ایجاد نظم و انضباط شهری و فضایی مناسب جهت شهروندان عزیز گلبهاری می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Views: 17