مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک نیشابور به بهره برداری رسید
مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک نیشابور به بهره برداری رسید

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاریزک نیشابور را افتتاح کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کاریزک نیشابور را افتتاح کرد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر محسن عظیمی نژاد در این مراسم که با استقبال مردم، دهیاران و اعضای شورای روستا برگزار شد، گفت: خرسندیم که امروز با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر کارکنان معاونت بهداشت دانشکده، این مرکز برای ارائه خدمات بهداشت و درمان به مردم منطقه کاریزک و روستاهای اطراف آن به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به پیشرفت‌های اخیر حوزه سلامت نیشابور، افزود: در سال‌های اخیر باوجود مواجه‌شدن با مسائل اقتصادی و اعمال تحریم‌ها، شاهد افزایش شاخص تخت بیمارستانی، راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی، افزایش تعداد خانه‌های بهداشت و مراکز خدمات جامع سلامت و … بوده‌ایم که این امر باهمت جمعی و تیم هماهنگ دانشکده علوم پزشکی نیشابور به انجام رسید.

عظیمی نژاد بیان کرد: امید است با راه‌اندازی این مرکز و با مشارکت مردم در اجتماعی شدن سلامت و اصلاح سبک زندگی بتوانیم بیش‌ازپیش در جهت ارتقای دانش و سلامت جامعه گام برداریم و خدمات شایسته‌ای را به مردم این منطقه ارائه دهیم.

مشاور عالی رئیس دانشکده در امور بهداشت نیز در این مراسم بر مشارکت هرچه بیشتر مردم در راستای اجتماعی شدن سلامت به‌منظور ارتقای شاخص‌های بهداشتی تأکید کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت کاریزک جمعیتی بالغ‌بر سه هزار و ۳۰۰ نفر را تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی قرار می‌دهد. در این مرکز یک پزشک و کارشناسان مامایی، بهداشت محیط، مراقب ناظر و روانشناس به ارائه خدمت می‌پردازند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10