مردم نوعدوست بیش از ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به پیشگیری و درمان کووید-۱۹ اهدا کردند
مردم نوعدوست بیش از ۴۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به پیشگیری و درمان کووید-۱۹ اهدا کردند

مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مردم خیر و نیک‌اندیش خراسان رضوی بیش از ۴۰ میلیارد و ۸۸۳ میلیون کمک نقدی و غیرنقدی در امر درمان بیماران کرونایی داشتند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر حسن منفرد اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کووید-۱۹ حضور خودجوش برخی از خیران نیک‌اندیش جهت کمک به بیماران کرونایی و کادر درمانی آنان را در بیمارستان‌ها شاهد بودیم، گرچه افرادی جهت دریافت هدایای نقدی و غیرنقدی مردمی در مراکز درمانی مستقر هستند، اما توصیه ما عدم مراجعه مستقیم مردم به این مکان‌ها به واسطه آلوده بودن آنان و حفظ سلامتی خودشان است.

وی با بیان اینکه درخواستمان از اهداکنندگان این است که هدایای خود را به‌صورت نقدی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دهند تا با این وجه اقلام موردنیاز در لحظه را خریداری کنیم و در اختیار کادر درمان قرار دهیم، عنوان کرد: کمک‌های نقدی مردم خیر و نیک‌اندیش در امر درمان بیماران کرونایی از طریق واریز به شماره حساب: ۱۶۶۶۶۶۶۴۶ نزد بانک رفاه کارگران و به نام کمک‌های مردمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، قابل دریافت است.

مدیر پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: همچنین کمک‌های غیرنقدی هم توسط مدیریت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دریافت می‌شود که بر اساس نوع کمک‌ها و نوع نیازها در اختیار مراکز و واحدهای نیازمند قرار می‌گیرند.

دکتر منفرد ضمن قدردانی از مشارکت پرشور مردم خیر و نیک‌اندیش در بحث کمک به درمان کرونایی‌ها، گفت: از یک ماه قبل که ورود این ویروس منحوس را به استان داشتیم شاهد حضور پررنگ مردمی در سطح استان و در جهت مشارکت‌های بشردوستانه بودیم.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۵ میلیارد و ۶۱۸ میلیون و ۲۹ هزار ریال واریز کمک‌های نقدی و ارسال هدایای غیرنقدی مختلف و موردنیاز را به ارزش ۲۵ میلیارد و ۲۶۵ میلیون و ۹۱۱ هزار ۵۰۰  ریال داشته‌ایم که مجموع آن ۴۰ میلیارد و ۸۸۳ میلیون و ۹۴۰ هزار و ۵۰۰  ریال می‌شود و خوشبختانه باید بگوییم که جزو استان‌های برتر کشور در حوزه مشارکت‌های مردمی در امر درمان کرونایی‌ها هستیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10