مردم تربت جام در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه ملی دیگری را رقم خواهند زد
مردم تربت جام در انتخابات ۲۸ خرداد حماسه ملی دیگری را رقم خواهند زد

فردا ۲۸ خردادماه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همچون دیگرنقاط کشورعزیزمان در تربت جام برگزار خواهد شد و مردم این شهرستان اعم از شیعه و سنی همانطوری که سالیان مددی است که با یک وحدت همیشگی در کنارهمدیگر زندگی می‌کنند با همین وحدت برای حضور با شکوه دیگری در ۲۸ خرداد به پای صندوق‌های رای عزم خود را جزم نموده تا با حضور گسترده خود خالق شگفتی دیگری در عرصه انتخابات داشته باشند به وجود آورند.

به گزارش اخترشرق؛ علی عرب یکی از شهروندان تربت جام در رابطه با شرکت مردم در انتخابات می‌گوید: ما درانتخابات شرکت خواهیم کرد که خودمان برای کشور وجامعه خودمان تصمیمیم بگیریم واین را بر همه ثابت کنیم که هیچگاه اجازه نخواهیم داد تا دیگران برای ما تصمیم بگیرند.

وی افزود: ما صحنه را خالی نکرده و به پشتوانه از رهبرمان با تمام قدرت در انتخابات ودر پای صندوق رای حضور خواهیم داشت.

یک خانم تربت جامی هم دراین خصوص گفت: ما بایستی همچون گذشته برای خون شهدا در انتخابات حضوری گسترده داشته باشیم و رای بدهیم و امروزه همه ما بایستی با یکدیگر متحدباشیم تا انشاا… با حضورگسترده و با شکوه در پای صندوق‌های آرا مشت محکمی به دهان کسانی که بد خواه انقلاب و نظام اسلامی ما می‌باشند زده باشیم.

یک فعال رسانه‌ای در شهرستان تربت جام با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸خرداد گفت: رقابت نامزدهای انتخاباتی شورا و ریاست جمهوری در شهرستان تربت جام برای کسب اقبال عمومی بیش از روزهای گذشته رخ می‌نماید. علی نوروزی گفت: طبیعی است که شکل گیری ایران قوی و پارلمان محلی نیازمند روی کار آمدن دولت و شورای اسلامی قوی است و یکی از مولفه‌های ایجاد دولت و شورای قوی پشتوانه قدرتمند آرا و سرمایه‌های اجتماعی نسبتا کافی جهت اقدامات اساسی گام‌های بلند است و آرای اقتدار آفرین مردم حضور حماسی دیگری در تاریخ ثبت خواهد کرد.

وی اظهار کرد: قطعا با انتخاب نامزد اصلح و متخصص می‌توانیم در آبادانی شهر و کشور خود سهیم باشیم و با تکلیف خود در این شرایط کنونی با شکل گیری «رای سدید» همت گماریم و حضور حداکثری مردم تربت جام در انتخابات ادوار گذشته نشان داده که مردم این شهرستان نسبت به جمعیت خود با حداقل امکانات موجود شور انتخابات در کشور رقم زده و بیش از ۸۰درصد در این حماسه ملی برای آرمان‌های ایران عزیز افتخار آفرینی کردند.

وی بیان کرد: دوباره مردم تربت جام با ۱۵۰هزار نفر واجدین شرایط رای دهنده در انتخابات سال ۱۴۰۰ دوباره حماسه ملی خلق و نام تربت جام را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

خلق حماسه ملی دیگری درتربت جام

امام جمعه اهل سنت تربت جام با بیان این که انتخابات یک امر بسیار مهمی است خواستار حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا شد. مولوی جامی الاحمدی گفت: فردا صبح ۲۸ خردادماه ما درتربت جام که شهر وحدت و همچنین پایتخت وحدت است مثل دیگر نقاط کشور شاهد برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا وهمچنین انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود ودراین انتخابات مردم این شهرستان با حضور حداکثری خود وانتخاب یک فرد اصلح به پای صندوق آرا می‌روند تا دوباره یک حماسه ملی دیگری را خلق نمایند.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در رابطه با اشاره به کنترل سلامت سایر عوامل شعب اخذ رای در ۲۸ خردادگفت: سلامت عوامل شعب اخذ رای ازطریق نرم‌افزار ماسک مورد بررسی قرار می‌گیرد ودرصورت بررسی اگر سامانه به فردهشدار داد قرنطینه می‌شودو باید مسئولان شعب اخذ راسریعا نیرو جایگزین کنند.

دکتر محمد افکار با بیان اینکه تمام نکات بهداشتی در شعب اخذرای رعایت می‌شود ومردم این بابت نگران نباشند افزود: در روزهای ۲۷.۲۸ خرداد کلیه مراکز درمانی در آماده باش کامل قرار دارند و درشعب اخذرای از شیلد استفاده و پروتکل‌های بهداشتی کاملا رعایت می‌شود و مردم از بابت رعایت مسایل بهداشتی در شعب اخذرای هیچ گونه دغدغه و نگرانی نداشته باشند. وی افزود: با توجه به اینکه شرایط کرونایی تربت جام زرد است روز بعد از انتخابات هرگونه تجمع از سوی منتخبین ممنوع است و با متخلفین نیزبرخورد قانونی صورت می‌گیرد.

تربت جام آماده برگزاری یک انتخابات سالم وقانمند است

فرماندارتربت جام در گفتگو با خبرنگار اختر شرق و با تاکید بر حضور حداکثری مردم درانتخابات گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات قطعا دشمنان نظام اسلامی را مایوس خواهد کرد ودر انتخابات پیش رو حدود ۱۵۰ هزارنفر درتربت جام واجد شرایط رای هستند که برای حضور حماسی مردم دراین انتخابات ۱۵۱ شعبه اخذ رای آماده شده است و با توجه به شرایط کرونایی احتمالا چند شعبه اخذ رای دیگر نیز اضافه خواهدشد

مرتضی حمیدی در خصوص دغدغه شهروندان در رابطه با شرایط کرونایی گفت: مردم بدون دغدغه برای رای دادن به شعب اخذ رای مراجعه کنند چون پروتکل‌های بهداشتی و همچنین نصب شیلد در شعب اخدرای صورت گرفته و در روز رای گیری در ورودی شعب اخد رای مواد ضد عفونی و ماسک نیز تدارک دیده شده است و مردم ازاین بابت احساس نگرانی ننمایند.

وی با اشاره به تعداد داوطلبین در پنج شهر شهرستان تربت جام گفت: درشهر تربت جام تعداد۵۱ نفر برای ۷ کرسی، درشهر نصرآباد ۱۴ نفر برای ۵ کرسی، درشهرنیلشهر ۱۳نفربرای ۵ کرسی، درشهراحمد آباد ۱۰ نفر برای ۵ کرسی و شهر سمیع آباد ۱۰ نفربرای ۵ کرسی شوراهای اسلامی به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: در ۱۶ روستا ۵ عضو و ۱۰۷ روستا ۳ عضو انتخاب می‌شوند و تنها در روستای کاریزنو کلالی به جهت‌عدم ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراها برگزار نمی‌شود که امورات مردم از طریق شورای بخش پیگیری می‌شود.

حمیدی تاکید کرد: مردم انقلابی شیعه و اهل سنت تربت جام با حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد همچون‌گذشته یک باردیگر اقتدار نظام را به رخ دشمنان جمهوری اسلامی مخصوصا آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و… به نمایش خواهند گذاشت.

مرتضی حمیدی درپایان گفت: تمام تمهیدات و مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات ملی، محلی، سالم و قانونمند برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای درتربت جام مهیا می‌باشد و لازم است مردم در طول ساعات انتخابات برای دادن رای به کاندیدای مدنظرخود اقدام کنند و آن را به ساعت پایانی موکول نکنند.

فرماندارتربت جام  در پایان خاطرنشان کرد: درانتخابات ۱۴۰۰ شوراهای اسلامی شهر وروستا و همچنین ریاست جمهوری، در این شهرستان دو هزار رای اولی داریم و بیش از پنج هزارنفر نیروی انسانی برای امنیت و انتخابات سالم در شعبه‌های اخذ رای حضور خواهند داشت.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 99