مراسم یادبود شهید مدافع سلامت نیشابور برگزار شد
مراسم یادبود شهید مدافع سلامت نیشابور برگزار شد

مراسم یادبود شهید مدافع سلامت مهندس امیر محمدآبادی در معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی با همکاری معاونت بهداشت مراسم یادبود شهید مدافع سلامت دانشکده مهندس امیر محمدآبادی را همزمان با چهل ویکمین سالروز شهادت شهید دکتر مصطفی چمران با قرائت زیارت عاشورا، مرثیه خوانی و سخنرانی برگزار کرد.

کارشناس فرهنگی دانشکده در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران و شهید مدافع سلامت امیر محمدآبادی، گفت: با توجه به متون دینی و کلام اهل بیت عصمت و طهارت بعد از انجام واجبات الهی هیچ عملی به اندازه خدمت به خلق و گره گشایی از کار مردم ارزش ندارد.

حجت الاسلام مهدی الهیان بیان کرد: سیره زندگی تمام شهدا با تأسی به سیره زندگی ائمه اطهار، خدمت به خلق و سعی و تلاش برای حل گرفتاری و مشکلات مردم بوده است. چه در دوران دفاع مقدس که شهدای جنگ تحمیلی با تقدیم جان در راه دفاع از آب و خاک و جان و ناموس مردم خدمت کردند و چه در دوران سخت کرونا که مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری، پای مقابله با ویروس منحوس کرونا ایستاده و با گذشتن از جان خود، از جان و سلامتی مردم دفاع کردند و عده‌ای مثل شهید عزیز امیر محمدآبادی جانشان را در این راه دادند.

در پایان مراسم با عرض تسلیت و تبریک مجدد به خانواده محترم شهید امیر محمدآبادی از خانواده ایشان، پدر و مادر، همسر و خواهر این شهید عزیز تجلیل و تقدیر بعمل آمد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم دکتر حسن قدسی، سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی، دکتر علی اصغر نوری، سرپرست معاونت بهداشت، دکتر سعید محمدیان سرپرست معاونت تحقیقات و فناوری، دکتر حامد سلیمانی، رئیس شبکه بهداشت ودرمان زبرخان و جمعی از مسئولان و کارکنان دانشکده علوم پزشکی حضور داشتند.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 24