مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های گناباد، بجستان، تربت حیدریه و نیشابور
مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های گناباد، بجستان، تربت حیدریه و نیشابور

از ابتدای دی‌ماه ۱۳۹۹ مراسم تودیع و معارفه رؤسای ادارات تعزیرات حکومتی شهرستان‌های گناباد، بجستان، تربت حیدریه و نیشابور با حضور سید مرتضی مدنی مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی و فرمانداران شهرستان‌های مذکور و چند تن از همکاران آن ادارات در محل فرمانداری‌ها برگزار گردید.

به گزارش اختر شرق؛ در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های آقایان نجم الدین گرمابی و جواد ثوابی، طی حکمی از سوی جمال انصاری رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، محمدرضا عرب زوزنی به سمت ریاست جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان گناباد و بجستان، حسین حسینی به سمت ریاست جدید اداره تعزیرات حکومتی شهرستان تربت حیدریه و نجم الدین گرمابی به سمت ریاست جدید تعزیرات حکومتی شهرستان نیشابور و جواد ثوابی به سمت ریاست جدید شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد منصوب گردیدند.

سید مرتضی مدنی با شرکت در نشست کارگروه تنظیم بازار شهرستان‌ها ضمن معرفی رؤسای تعزیرات حکومتی افزود: مسئولان دستگاههای اجرایی ذیربط باید نسبت به نظارت بر بازار دغدغه‌مند بوده تا تصمیم‌گیریهای این حوزه با شتاب و اثرگذار باشد.

وی ادامه داد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت همه بخش‌ها از جمله سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، اتحادیه‌های صنفی، شوراهای اسلامی، دهیاران، بسیج و تعاون روستایی برای تنظیم و نظارت بر بازار با اولویت نظارت بر کالاهای اساسی، بطور جامع برنامه‌ریزی و اقدام نمود.

مدنی ادامه داد: نظارت و کنترل بازار تنها نباید منحصر به عرضه و فروش کالاها باشد بلکه باید کل فرآیند تولید تا توزیع را در بر گیرد.

وی به اولویتهای اداره‌کل تعزیرات حکومتی در خراسان رضوی نیز اشاره و بیان کرد: برای کاهش تخلفات و جرائم باید به مقوله پیشگیری توجه خاص داشت. فرآیند پیشگیری باید از چرخه تولید تا عرضه در بازار مصرف گسترش یابد و نظارت و بازرسی با رویکرد پیشگیرانه صورت گیرد تا نقش بازدارنده خود را ایفا نماید.

وی قاطعیت و شتاب در رسیدگی به تخلفات را دیگر اولویت اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی ذکر و بیان کرد: برای آنکه فعالیت دستگاه‌های نظارتی، نهادهای کاشف کالاهای قاچاق و همچنین برخورد با متخلفان تاثیرگذاری لازم را داشته باشد باید با سرعت، دقت و قاطعیت به پرونده‌های تخلف رسیدگی شود و با افرادی که تخلفی انجام دهند و یا اصرار بر انجام تخلف دارند بطور قاطع برخورد گردد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با بیان اینکه جلوگیری از افزایش قیمت مرغ و نهادهای دامی دیگر اولویت مورد توجه امسال این اداره‌کل است لذا تاکنون اقدامات موثری در این زمینه انجام شده است، گفت: اداره‌کل تعزیرات حکومتی در راستای وظایف خود با قاطعیت نسبت به افرادی که اصرار بر انجام تخلف دارند، برخورد می‌کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 82