مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد: انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتی
مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد: انجام ممیزی به منظور شناسایی املاک ادارات دولتی و غیر دولتی

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: با توجه به نیازهای احصاء شده توسط مدیریت شهری در حوزه املاک و ادارات و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی شهر مشهد، ممیزی مناطق سیزده‌گانه به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه‌های مربوطه به همراه ثبت در بانک جامع اطلاعات، آغاز شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی قناویزچی از آغاز ممیزی مناطق سیزده‌گانه شهر مشهد به منظور شناسایی تمامی املاک دولتی و غیردولتی و تهیه نقشه‌های مربوطه خبر داد و گفت: تاکنون ممیزی مناطق ۸ و ۱۱ به اتمام رسیده است و پیش بینی می‌شود تا اوایل سال آینده، ممیزی تمامی مناطق ۱۳گانه شهرداری، نیز در راستای تکمیل بانک اطلاعاتی این حوزهُ انجام شود.

مدیر کل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی در اداره پیگیری مطالبات مالی دستگاه‌های دولتی این اداره کل، اطلاعات این ممیزی، در یک بانک جامع درج می‌شود، عنوان کرد: اهمیت این موضوع به دو دلیل، ثبت اطلاعات ممیزی در بانک جامع با نام نرم‌افزار زیرسامانه مطالبات مالی شهرداری و تهیه نقشه پراکندگی و قرارگیری ادارات دولتی در سطح شهر مشهد بر روی سیستم یکپارچه شهرسازی است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد یک بانک جامع از ممیزی ها، تصریح کرد: ثبت ممیزی‌ها در یک بانک جامع که تماما توسط اداره پیگیری مطالبات مالی در حال انجام است؛ در تهیه یک نقشه کارآمد، با ثبت تمام ادارات دولتی شهر مشهد در آن، به شناسایی مطالبات رسوب شده یا معوق، کمک می‌کند.

قناویزچی در خصوص تعداد املاک شناسایی شده در دو منطقه ۸ و ۱۱، بیان کرد: با اتمام ممیزی این مناطق، ۱۱۶ ملک ادارات و نهادهای دولتی شناسایی شده است.

image_printچاپ مطلب

Views: 109