مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تسهیل امور مردم استفاده خواهیم کرد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تسهیل امور مردم استفاده خواهیم کرد

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تسهیل امور مردم استفاده خواهیم کرد.

به گزارش اختر شرق؛ پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان به منظور تعامل و همفکری بیشتر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون اجتماعی، و طرح مسائل و مشکلات موجود با حضور محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی و سایر مدیران عضو این شورا در سالن مرکز آموزش هتلداری و گردشگری شهید آوینی (فنی و حرفه ای) برگزار شد.

در این جلسه که با حضور دکتر عنابستانی نماینده منتخب مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد و خانم دکتر رحمانی نماینده مردم مشهد و کلات برگزار شد سنجری ضمن گرامیداشت هفته تعاون به بیان ارائه گزارش کاملی از عملکرد دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه پرداخت و طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی در سطح شوای هماهنگی مدیران این استان در جهت خدمات‌رسانی و ارائه خدمات شایسته به جامعه هدف وجود دارد. وی گفت: وزرات تعاون، کار رفاه و تعاون با توجه به رسالت‌های خطیر و ارزشمندی که در سطح ملی دارد یک وزارتخانه بسیار گسترده و تاثیر گذار در حوزه اجتماعی است که امیدواریم با تعامل و همفکری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان بتوانیم در رفع مسائل و مشکلات مردم به رسالت و وظیفه خطیر خود عمل کنیم. سنجری در ادامه افزود: عمده مباحث حوزه اجتماعی در شورای هماهنگی دستگاه‌های زیر مجموعه با جدیت رصد و پیگیری می‌شود و در تلاش هستیم از ظرفیت نمایندگان استان در جهت تسهیل امور مردم استفاده نماییم. وی در این جلسه به بحث شفافیت که مورد تاکید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز می‌باشد، اشاره کرد و گفت: با رونمایی از سامانه شفافیت در تمامی حوزه‌ها گام بسیار مهمی در مبارزه با فساد و اعتمادسازی مردم برداشته شد.

عنابستانی نماینده منتخب مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نیز در این جلسه طی سخنانی گفت: یکی از اولویت‌های اصلی هم اکنون مباحث مربوط به کمیسیون اجتماعی است که معتقدیم رسالت همه ما در شرایط موجود است و باید آن را دنبال کنیم. ما نیاز به تحول جدی در نظام بیمه ای، صدور مجوزها، ساختار ایجاد اشتغال و روابط کار داریم و باید تغییر رویه‌ها را جدی بگیریم. عنابستانی در رابطه با راه اندازی سامانه شفافیت گفت: این یک کار بسیار جالبی است که می‌تواند منابع را به خوبی هدایت و جلوی فساد را یگیرد و مقام معظم رهبری نیز بر این موضوع تاکید دارند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7