مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: همه کارکنان باید در بحث رسیدگی به امور مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی: همه کارکنان باید در بحث رسیدگی به امور مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: همه کارکنان باید در جهت جلب رضایت مراجعان و در بحث رسیدگی به امور مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش اختر شرق؛ محمد سنجری مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، در ارتباط با روسای ادارات شهرستانهای تابعه استان از طریق ویدئو کنفرانس ضمن تاکید بر پیگیری منشور کاری، شاخص های عملکردی و انجام امور مرتبط با مراجعین گفت: همه کارکنان باید در جهت جلب رضایت مراجعان و در بحث رسیدگی به امور مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

در این جلسه ابتدا محمد سنجری ضمن تسلیت ایام و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند بیان کرد: همه روسای شهرستانها باید در جهت صیانت از نیروی کار،حفظ اشتغال موجود و بهینه کردن فضای کسب و کار در شهرستان و از بین بردن موانع جهش تولید با تمام توان در راستای حفظ واحدهای تولیدی صنعتی و بقای کار تلاش کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان این مطلب که شرایط در حال حاضر بگونه ای است که نگاه و عملکرد ما باید در تمامی حوزه ها و بخش ها در جهت پاسخگویی مطلوب و صبورانه و در جهت افزایش سطح رضایتمندی مراجعان باشد، اظهار کرد: همه مدیران شهرستانها باید بحث تحقق عملکرد خود را در اولویت قرار داده و با جدیت تمامی بخش ها را رصد نمایند.

سنجری بر اهم پیگیری وظایف و ماموریت های اداره کل تاکید کرد و گفت: همه کارکنان باید در جهت جلب رضایت مراجعان و در بحث رسیدگی به امور مردم نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7