مدیر کل بنیاد خراسان رضوی: وظیفه خانواده شهدا روشنگری و بصیرت‌افزایی است
مدیر کل بنیاد خراسان رضوی: وظیفه خانواده شهدا روشنگری و بصیرت‌افزایی است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: وظیفه خانواده‌های شهدا و ایثارگران روشنگری و بصیرت‌افزایی جوانان جامعه است.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام حسین معصومی به دیدار خانواده شهید مدافع حرم عیسی وطنی و مادران شهیدان دفاع مقدس محمد نادر، احمد الله و عطااله منصوری و سید مهدی و سید هادی مشتاقیان در مشهد مقدس رفت و ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، گفت: فداکاری شهدا و ایثارگران برای جامعه پوشیده نیست و ضروری است نسل جدید جامعه با آرمانهای شهدا آشنا شوند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی عنوان کرد: دشمن دشمنی خود را انجام می‌دهد، ان چیزی که مهم است، خانواده شهدا و ایثارگران باید بصرت افزایی و روشنگری کنند.

وی با بیان اینکه شهدا زیباترین الگوی غیرت ایرانی هستند، اظهار کرد: دشمن امروز در رنگ‌های مختلف فعالیت می‌کند، و هر بار با یک ترفند جلو می‌آید، مهم این است که بتوانیم راه درست انقلاب که شهدا برای آن جان خویش را فدا کردند، ادامه دهیم.

حجت الاسلام معصومی با بیان اینکه دشمن، امنیت ایران اسلامی را هدف قرار داده، ادامه داد: هرکسی بر اساس جایگاه و وظیفه‌ای که در نظام مقدس جمهوری اسلامی بر عهده دارد، باید برای امنیت، عزت و اقتدار ایران اسلامی گام بردارد.

در پایان این دیدارها که مهدی شریعتی مدیر عامل بیمه دی در استان خراسان رضوی، روسای بنیاد مناطق دو و سه مشهد مقدس نیز حضور داشتند، خانواده شهدا، اهم مشکلات خود را با این مقام مسئول مطرح کردند و مدیرکل بنیاد استان دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات این قشر معزز صادر کرد.

لازم به ذکر است؛ سند افتخار مردم مشهد الرضا پرونده سه هزار و ۹۹۶ شهید و نه هزار و ۱۳۶ جانباز و ۵۱۶ آزاده است که در پاسداشت آرمان‌های انقلاب، ایثار و فداکاری کردند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 53