مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان: ۱۲۴ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف توزیع می‌شود
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان: ۱۲۴ هزار بسته معیشتی توسط اوقاف توزیع می‌شود

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: در چهارمین رزمایش طرح شمیم حسینی ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان و ۱۱۰۰ هزار پک تحصیلی در اختیار نیازمندان استان قرار می‌گیرد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام محمد احمدزاده در خصوص چهارمین رزمایش طرح شمیم حسینی در خراسان رضوی بیان کرد: طرح شمیم حسینی که در واقع بخشی از کمک‌های مومنانه در این طرح اقدام می‌شود در مجموع کشور دو میلیون بسته به ارزش هزار میلیارد تومان به نیازمندان کمک می‌شود و همچنین در مهر تحصیلی ۳۵ هزار پک تحصیلی به مبلغ هفت و نیم میلیارد تومان توزیع می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در خراسان رضوی که ما چهارمین مرحله را انجام می‌دهیم مجموعا ۱۲۴ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰ میلیارد تومان در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد که در این مرحله ۱۴ هزار بسته معیشتی به همراه با ۱۱۰۰ بسته تحصیلی به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تحت عنوان طرح شمیم حسینی و مهر تحصیلی بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: بسته‌های معیشتی در سطح استان تا پایان ماه صفر و پک‌های تحصیلی تا قبل از آغاز سال تحصیلی بین گروههای هدف توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام احمدزاده در خصوص چگونگی شناسایی نیازمندان برای توزیع بسته‌های معیشتی و پک‌های تحصیلی گفت: با همکاری قرارگاه مواسات، مراکز افق امام زادگان و هیئت امنای بقاع متبرکه این افراد شناسایی و توسط خادمین بقاع متبرکه توزیع خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56