مدیر خانه مطبوعات استان: اهل کوفه صدای رسانه‌ی نجات‌بخش امام حسین (ع) را نشنیدند
مدیر خانه مطبوعات استان: اهل کوفه صدای رسانه‌ی نجات‌بخش امام حسین (ع) را نشنیدند

مدیر خانه مطبوعات خراسان رضوی گفت: امام حسین (ع) بزرگ‌ترین رسانه نجات‌بخش می‌باشند که کوفیان پیام نجات نوه‌ی رسول‌الله (ص) را نشنیدند.

به گزارش اختر شرق؛ علی خسروشاهی با تسلیت ایام محرم در جلسه تکریم از خبرنگاران تأکید کرد: امام حسین (ع) پیام نجات‌بخش و سعادت آفرین خود را برای جهان اعلام کردند ولی متأسفانه اهل کوفه که خود را به تطمیع‌های اموی فروخته بودند این صدای رهایی‌بخش را نشنیدند.

وی با اشاره به اینکه امویان با تطمیع کوفیان و تبلیغات کذب، اهالی این شهر را وادار به جنگ به نوه رسول‌الله (ص) کردند، اظهار کرد: رسانه‌ها در ترویج اخبار نقش کلیدی دارند و می‌توانند جامعه را به سمت پویایی و تحرک و یا نابودی و شقاوت سوق دهند.

حضرت زینب درواقع پژواک صدای نجات‌بخش امام حسین (ع) در کاخ یزدیان بود

مدیر خانه مطبوعات استان با بیان اینکه حضرت زینب (س) با شجاعت والای خود در کاخ یزدیان بار دیگر صدای پیام رهایی‌بخش امام حسین (ع) را فریاد زدند، تصریح کرد: رسانه‌های فعال امروز در جامعه باید با الگوبرداری از دلاوری‌های حضرت زینب (س) در مقابل جریان رسانه‌ای معاند بایستند و آرمان والای انقلاب را فریاد بزنند.

امنیت شغلی خبرنگاران مهم‌ترین خواسته این قشر بزرگ از جامعه

مدیر خانه مطبوعات استان در پایان خاطرنشان کرد: داشتن امنیت شغلی و بهره‌مندی از درآمد مناسب و خدمات شایسته مهم‌ترین خواسته این قشر بزرگ از جامعه مشهد هست.

خبرنگار: مهدی رضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 18