مدیر امور منابع آب مشهد: آزادسازی و رفع تصرف حدود دو هزار متر از اراضی بستر رودخانه عارفی
مدیر امور منابع آب مشهد: آزادسازی و رفع تصرف حدود دو هزار متر از اراضی بستر رودخانه عارفی

مدیر امور منابع آب مشهد گفت: حدود دو هزار متر از اراضی بستر رودخانه عارفی شهرستان مشهد در سال جاری آزادسازی و رفع تصرف شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد برزویی با اشاره به رفع تصرف و آزادسازی حرایم و بستر رودخانه عارفی در گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان، اظهار کرد: در این گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان مشهد حدود دو کیلومتر از اراضی حرایم بستر رودخانه عارفی رفع تصرف شد.

وی ادامه داد: در راستای حفاظت از اراضی ملی، دولتی و منابع طبیعی کشور، حمایت از حقوق عمومی، پیشگیری از تخریب و تصرف اراضی و منابع طبیعی و همچنین حفظ و صیانت از منابع آبی و اجرای دستورالعمل‌های شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی و منابع طبیعی استان به روستای عارفی شهرستان مشهد مراجعه کردیم.

مدیر امور منابع آب مشهد عنوان کرد: نمایندگان امور منابع آب مشهد و گروه‌های گشت و بازرسی و اجرائیات حفاظت رودخانه‌های این امور به همراه تیم‌های گشت مشترک شورای حفظ حقوق بیت المال با حضور نمایندگان دستگاه‌های ذیربط و همکاری نیروی انتظامی به محل روستای عارفی شهرستان مشهد مراجعه شد.

برزویی در پایان خاطرنشان کرد: این اقدامات، منجر به آزادسازی و رفع تصرف حدود دو هزار متر از اراضی بستر رودخانه عارفی و نیز شناسایی سه حلقه چاه غیر مجاز شد که پیگیری لازم درخصوص چاه‌های غیرمجاز نیز به عمل آمد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 95