مدیرکل کمیته امداد استان: خدمت‌رسانی در مراکز نیکوکاری دلیل کاهش مراجعه به کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان: خدمت‌رسانی در مراکز نیکوکاری دلیل کاهش مراجعه به کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به شرایط سخت اقتصادی اشاره کرد و گفت: باتوجه به فعالیت مراکز نیکوکاری و خدمت‌رسانی آن‌ها به نیازمندان، مراجعات به کمیته امداد کمتر شده است.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در مراسم توزیع سبد غذایی از فعالیت خوب مراکز نیکوکاری تشکر کرد و عنوان کرد: در واقع مراکز نیکوکاری پایه‌های مردمی کردن کمیته امداد است.

وی با عنوان اینکه، امامان نماز در مساجد، خدمت رسان هم محسوب می‌شوند، اظهار کرد: مراکز نیکوکاری در عرصه اجتماعی هم مسجد محور و هم امام محور هستند که این امر تاثیر بسزایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی برای مردم و جامعه دارد.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، به بیش از ۴۰۰ سنگر خدمت‌رسانی با عنوان مراکز نیکوکاری در مساجد سطح استان با محوریت امام جماعت اشاره کرد و گفت: تا امروز توسط کمیته امداد اداره یک مشهد و مراکز نیکوکاری تحت نظارت ۶۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

وی از ایجاد قرارگاه مواسات و همدلی با محوریت آیت الله علم الهدی نماینده محترم ولی فقیه در استان گفت و عنوان کرد: کمیته امداد مسئول کمیته تامین، پشتیبانی و مشارکت مردمی است و با همراهی همه دستگاه‌های عضو این قرارگاه حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است.

آسوده از اجرای طرح با عنوان «شهید سلیمانی» که محوریت آن با مسجد سنگر سلامت است خبر داد و گفت: در قالب این طرح، خدمات پرستاری و تهیه دستگاه اکسیژن ساز و کپسول اکسیژن با مشارکت مراکز نیکوکاری و خیران و بخش‌های اقتصادی تهیه و بین بیماران نیازمند توزیع می‌شود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی، رئیس هیئت امنای کمیته امداد ضمن ترجمه یک روایت از لقمان در خصوص کمک کردن به نیازمندان، از فعالیت‌های مراکز نیکوکاری و کمیته امداد خراسان رضوی تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم که با مشارکت اداره یک مشهد و مراکز نیکوکاری تحت نظر آن برگزار شد، دو هزار سبد غذایی، تعدادی تب لت برای دانش آموزان نیازمند در حال توزیع است؛ همچنین از مراکز نیکوکاری فعال تقدیر شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 129