مدیرکل شایسته اهل تربت جام مفتخر به دریافت نشان «وقف خدمت» شد
مدیرکل شایسته اهل تربت جام مفتخر به دریافت نشان «وقف خدمت» شد

غلامرضا رحمتی زاده مدیر شایسته اهل تربت جام طی مراسمی با حضور مدیر کل ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی مفتخر به « نشان وقف خدمت» شد.

 به گزارش اختر شرق؛ این مراسم که همزمان در روز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) در تالار نور مشهد برگزار شد برای اولین بار طی سالیان گذشته یک مدیر بومی و شایسته اهل تربت جام به پاس چهل سال ارایه خدمت بی منت و افاده همت مفتخر به نشان «وقف خدمت» شد تا مدیران ارشد استانی در یک شب فرخنده برای اولین بار طی مراسم باشکوهی از وی تقدیر کنند.

در این مراسم مدیر کل فعلی ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی از «غلامرضا رحمتی زاده» به عنوان یک مدیر سختکوش یاد کرد که توانست در طول خدمت خود با رعایت صداقت، امانت و رعایت اصل اعتماد، خود را وقف خدمت به مردم نماید و با کمترین توقع، خدمات شایسته ای از خود بروز دهد.

بهادر با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه «جناب رحمتی زاده» توانست بسیاری از مشکلات و معضلات متداول مردم را در حوزه کاری اش برطرف کند گفت: سختکوشی او با کمترین توقع، نگاههای امیدوار به آینده را ماندگار کرد.

گفتنی است سمتهای مسئول کارپردازی و روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک و در سالهای ۱۳۸۵-۱۳۸۳ رئیس اداره ثبت اسنادواملاک فریمان، سالهای۱۳۸۸-۱۳۸۵ مدیرکل ثبت اسنادواملاک استان خراسان شمالی، سالهای ۱۳۹۵-۱۳۸۸ مدیرکل ثبت اسنادواملاک خراسان رضوی وسالهای ۱۳۹۷-۱۳۹۵ معاون املاک و اراضی آستان قدس رضوی (دوره تولیت آیت الله رئیسی) مشغول به فعالیت بوده است واکنون هم به عنوان مشاورقائم مقام تولیت آستانقدس رضوی همکاری دارد و همچنین با عنوان مشاور مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی موضوع تعیین تکلیف اختلافات ملکی سال نود و سنددارکردن حاشیه شهرزاهدان و خانه های روستایی وشهری زیر ۲۰ هزار جمعیت استان سیستان وبلوچستان رادنبال می کند.

خبرنگار:ابوالحسن صاحبی جهان آبادی

image_printچاپ مطلب

Visits: 26