مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: اولویت اداره کل نوسازی، آماده سازی و بهره برداری از فضاهای آموزشی استاندارد باشد
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی: اولویت اداره کل نوسازی، آماده سازی و بهره برداری از فضاهای آموزشی استاندارد باشد

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نشست مشترک شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان با روسای ادارات قطب شهید هاشمی نژاد گفت: اولویت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بایستی آماده سازی و بهره برداری فضاهای آموزشی و کلاس های درس استاندارد باشد.

به گزارش اختر شرق؛ قاسمعلی خدابنده مدیر کل این سازمان در این جلسه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت آغاز سال تحصیلی پیش رو در ۱۵ شهریورماه اظهار داشت: تمرکز اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با توجه به شرایط پیش رو  و رشد هرساله سه و نیم تا چهار درصدی جمعیت دانش آموزی استان بایستی بر آماده سازی و بهره برداری فضاهای آموزشی و کلاس های درس باشد.

در ابتدا این جلسه محسن صارمی معاون اجرائی و نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با اشاره به تحویل ۸۰ درصد پروژه ها در آغاز سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: در شهر مشهد هم زمان با آغاز سال تحصیلی ۶۵ پروژه دارای ۴۱۰ کلاس درس و در بهمن ماه ۲۰ پروژه دارای ۹۵ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی با اشاره به رتبه نخست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در سطح کشور افزود: تا پایان سال جاری حدود یک هزار و ۷۰۰ کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش استان تحویل خواهد شد.

image_printچاپ مطلب

Views: 3