مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد: ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد: ممنوعیت فروش بلیت در پایانه‌های مسافربری

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد گفت: بر اساس طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری، فروش بلیت توسط شرکت‌ها در داخل پایانه ممنوع شد، زائران و مجاورانی که قصد سفر دارند باید بلیت مورد نیاز خود را به نام مسافر و از طریق اینترنت و شرکت‌های مسافرتی خارج از پایانه خریداری کنند.

به گزارش اختر شرق؛ جلال قربانی مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در این باره گفت: با همکاری دستگاه قضائی و اداره کل راه و حمل و نقل جاده ای، شهرداری مشهد برای اولین بار درکشور اجرای طرح اصلاح الگوی خدمات مسافری را آغاز کرد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح فروش بلیت توسط شرکت‌ها در داخل پایانه ممنوع شد، زائران و مجاورانی که قصد سفر دارند باید بلیت مورد نیاز خود را به نام مسافر و از طریق اینترنت و شرکت‌های مسافرتی خارج از پایانه خریداری کنند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اجرای این طرح از زائران و مجاوران درخواست می‌شود بلیت خود را قبل از حضور در پایانه‌ها و به نام فردی که قصد سفر دارد از طریق اینترنت و درگاه‌های فروش بلیت و شرکت‌های فروش بلیت خارج از پایانه خریداری کنند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 59