مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان: ایجاد اشغال برای ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در خواف
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان: ایجاد اشغال برای ۲۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در خواف

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: این پروژه با همکاری و همراهی قابل تقدیر نهادهای مختلف استانی، شهرستانی و شرکت های حمل و نقلی با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینی به وسعت بالغ بر ۵۰ هکتار احداث شده است که به صورت مستقیم برای ۵۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان خواف و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی در بر خواهد داشت.

به گزارش اختر شرق؛ فاز اول شهرک حمل و خواف توسط سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی و همکاری شرکتهای حمل و نقلی منطقه با سرمایه گذاری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان طی مراسمی با حضور استاندار و مسئولان ارشد شهرستان افتتاح شد.

این مراسم با حضور یعقوبعلی نظری استاندار، جواد خدایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، محمدرضا تازیکی مدیرعامل سازمان همیاری، فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان خواف برگزار شد.

استاندار خراسان رضوی در این مراسم  با ابراز خرسندی از برنامه ریزی و کار خوب مجموعه سازمان همیاری شهرداریهای استان و شرکت همیاران شمال شرق در جهت به سرانجام رساندن این پروژه بزرگ پس از حدود هشت سال توقف، عنوان کرد: باید با در نظر گرفتن مزیتهای هر منطقه و بهره گیری از ظرفتیها و توانمندیهای موجود در جهت توسعه اقتصادی، سازندگی، اشتغال آفرینی و فراهم کردن زمینه ها برای خدمات دهی مطلوب به مردم و ایجاد رفاه و رضایت آنها استفاده شود.

محمدرضا تازیکی، مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی گفت: این پروژه با همکاری و همراهی قابل تقدیر نهادهای مختلف استانی، شهرستانی و شرکت های حمل و نقلی با بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در زمینی به وسعت بالغ بر ۵۰ هکتار احداث شده است که به صورت مستقیم برای ۵۰۰ نفر از جوانان بومی شهرستان خواف و ۱۵۰۰ نفر غیر مستقیم اشتغال آفرینی در بر خواهد داشت.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان بیان کرد: ساماندهی بیش از ۷۰ شرکت حمل و نقلی شهرستان که به صورت پراکنده فعالیت می کردند و بهره گیری از این ظرفیت بزرگ برای کمک به توسعه اقتصادی و اشتغال زایی در منطقه از مهمترین اهداف پروژه شهرک حمل و نقل خواف است که با افتتاح آن توسط استاندار محترم شاهد تحقق روزافزون آن خواهیم بود.

لازم به ذکر است؛ علاوه بر اقدامات زیرساختی، ساخت معابر و احداث بخش های خدماتی، اداری، مسجد، سرویس های بهداشتی و … در شهرک حمل و نقل خواف در حال حاضر با تلاش شرکتهای حمل و نقلی،۲۲ واحد از این مجموعه تکمیل و به بهر برداری رسیده است که ارائه خدمات خود را در حوزه حمل و نقل آغاز کرده اند و قطعا این امر نوید بخش روزهایی روشن در مسیر توسعه اقتصادی شهرستان خواف خواهد بود.

خبرنگار: زهرا بیات

image_printچاپ مطلب

Visits: 79