مدیران پاک دست آنچه موردنیاز ما است بایستی و قاطع با انتخاب درست انجام شود
مدیران پاک دست آنچه موردنیاز ما است بایستی و قاطع با انتخاب درست انجام شود

علی آذری بابیان این مطلب که سابقه کرسی حاکمیت قدر که موجب افتخار من است همیشه باعث این خواهد شد که همیشه به یاد داشته باشم آنچه ما انسان‌ها داریم خاص و عنایت رحمت حق است، خاطرنشان کرد: چهل سال پرافتخار از انقلاب اسلامی گذشته، آمده‌ایم نوید بدهیم بازگشت مدیران پاک دست آنچه موردنیاز ما است بایستی و قاطع با انتخاب درست انجام شود.

به گزارش اختر شرق؛ علی آذری اظهار کرد: عرصه، عرصه انتخابات است و ما امروز در عرصه انتخابات حاضرشده‌ایم تا بگوییم با تمام قوا و با وحدت و تمام جمعیت قوچان، فاروج، باجگیران و تیتکانلو آمده‌ایم تا تغییر و توسعه و آبادانی و نشاط را برای خودمان ترسیم کنیم.

وی بابیان اینکه امروز آمده‌ایم تا بگوییم دنبال شعار گرا بودن و وعده‌های و ادعای کذب نخواهیم بود، عنوان کرد: حدود ۲۰ سال کرسی حاکمیتی در اختیار داشته‌ام و برای مردمم درراه آبادانی نشاط و توسعه کارکرده‌ام؛ ما میدانیم آنچه باعث شده عده‌ای وعده‌های کذب و توخالی از کار درآیند و ما را به سمت ناامیدی سوق دهند عدم توجه به شخصیت افرادی که انتخاب می‌کنیم مقام معظم رهبری رکن اصلی یک نماینده برای نظام اسلامی باتقوا بودن و ترس از خداوند متعال بودن معرفی کرده است.

دادستان سابق قوچان مطرح کرد: بدانید آنچه درگذشته افراد است برای ما توضیح خواهد داد آیا این فرد صادق و باتقوا است یا بالعکس. ساده زیستن، انقلابی، شجاع، جهادی و عادل آنچه است که امروز نیاز جامعه ماست بدانید بیانیه گام دوم انقلاب جوان‌ها آدرس انتخاب درست را به ما داده است.

کاندیدای مجلس در حوزه قوچان و فاروج بابیان این مطلب که سابقه کرسی حاکمیت قدر که موجب افتخار من است همیشه باعث این خواهد شد که همیشه به یاد داشته باشم آنچه ما انسان‌ها داریم خاص و عنایت رحمت حق است، خاطرنشان کرد: چهل سال پرافتخار از انقلاب اسلامی گذشته، آمده‌ایم نوید بدهیم بازگشت مدیران پاک دست آنچه موردنیاز ما است بایستی و قاطع با انتخاب درست انجام شود.

وی گفت: اگر از توسعه برای شهرستان صحبت می‌کنیم بدانید تعریف توسعه در یک سند و مدل توسعه با شناخت تمام ظرفیت‌ها و پویایی‌های نظام اجتماعی شهرستان‌های خودمان برای برطرف کردن نیاز اجتماعی و نیاز معیشتی تعریف کرده‌ایم برنامه‌ها تحول نیاز به نماینده شایسته پاکدست، جهادی و شجاع و مردمی دارد موضوع تحول قوچان، فاروج و باجگیران و تمام نظام روستایی خواهد شد.

دادستان سابق قوچان در پایان خاطرنشان کرد: در تحول ما قسمت اداری شایسته‌سالاری، فساد ستیزی و جوان‌گرایی و تحول در منابع به‌ویژه منابع انسانی تجربه و تخصص و شناسایی نخبگان بازگشت نخبگان و تعریف شبکه نیروی انسانی برای کل کشور جزو برنامه‌هایی است که انجام می‌شود و قاطعیت را از این باب می‌گویم که میدانم بیش از سه هزار جوان تحصیل‌کرده و نخبه و درجه‌یک در شهرستان‌های ما وجود دارد.

image_printچاپ مطلب

Views: 24