مددکاری، اشتغال و مسکن اولویت‌های مهم ارائه خدمت به مددجویان در خراسان رضوی است
مددکاری، اشتغال و مسکن اولویت‌های مهم ارائه خدمت به مددجویان در خراسان رضوی است

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی، مددکاری، اشتغال و مسکن را از اولویت‌های مهم کاری این نهاد به منظور رسیدگی به امور مددجویان تحت حمایت در سال ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش اختر شرق؛ حبیب الله آسوده در نشست خبری با رسانه‌های استان با اعلام اینکه مساله مهم رفع مشکلات نیازمندان و مددجویان است، گفت: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی اولویت‌های کاری این نهاد در سالجاری، معیشت و اشتغال بود که در بخش اشتغال تلاش بر پایداری مشاغل شد.

وی به اجرای پویش ایران مهربان به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: نیکوکاران می‌توانند با حداقل ماهی ۱۰ هزار تومان به این طرح کمک کنند و درصدد هسیتم تا میزان دریافتی هر یک از فرزندان یتیم را با مشارکت نیکوکاران میانگین به ۷۰۰ هزار تومان افزایش دهیم.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی به راه اندازی سامانه پاسخگویی ۳۱۲۸ به منظور پاسخگویی به نیاز جامعه هدف و مخاطبان کمیته امداد که شامل خیران و نیازمندان است، اشاره کرد و گفت: در طی دو ماه فعالیت این سامانه تاکنون چهار هزار و ۷۹ تماس در حوزه‌های مختلف داشتیم.

آسوده در پایان خاطرنشان کرد: به منظور مردمی کردن کمیته امداد، ۴۸۹ مرکز نیکوکاری با محوریت مساجد و هیئت امنای مساجد راه اندازی شده‌اند که از این میزان ۹۱ مرکز در حوزه تخصصی مانند جهیزیه، فرهنگی و قرآنی و ۳۹۸ مورد در حوزه عمومی محله فعالیت دارند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 127