محیط بان خراسانی قربانی کرونا شد
محیط بان خراسانی قربانی کرونا شد

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی با اعلام از دست دادن یکی از محیط بانان خراسانی در اثر ابتلا به ویروس کرونا، این ضایعه را به جامعه محیط زیست استان و محیطبانان پرتلاش استان تسلیت گفت.

به گزارش اختر شرق؛ تورج همتی با ابراز تاسف از دست دادن محیط بان مرتضی بخشی دراثر ابتلا به ویروس کرونا گفت: محیط بان مرحوم یازده سال در منطقه شکار ممنوع ژرف درشهرستان زاوه خدمت کرد و پس از بیماری و دو روز بستری در بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد، دعوت حق را لبیک گفت.

همتی با اشاره به اینکه همزمان با شیوع ویروس کرونا و پیش از تشدید وضعیت خطر در استان، ستادی برای پیشگیری از ابتلای کارکنان حفاظت محیط زیست استان درمرکز اداره کل شکل گرفت گفت: این ستاد به طور مستمر وضعیت کارکنان محیط زیست را درمرکز استان و شهرستان ها پایش و تمامی تمهیدات لازم را طبق دستور العمل های بهداشتی به منظور کنترل و مقابله با این ویروس اطلاع رسانی ،پیش بینی و اجرایی کرده بود.

وی ادامه داد: متاسفانه بسیاری از محیط بانان که در مناطق تحت مدیریت محیط زیست خدمت رسانی می کنند بدلیل دسترسی کمتر به سامانه های مجازی و اطلاعات به هنگام اینترنتی و آموزش شیوه های پیشگیری، بیشتر درمعرض خطر ابتلا قرار میگیرندو با ابراز تأسف، مرحوم محیطبان بخشی نخستین محیط بان خراسانی است که جان خود را دراثر آلودگی به ویروس کوید ۱۹ از دست داد و محیط زیست استان را در غم و اندوه فرو برد. 

همتی این رویداد تلخ را به خانواده مرحوم بخشی و جامعه حفاظت محیط زیست خراسان رضوی تسلیت گفت و برای محیطبان مرحوم غفران واسعه الهی طلب کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10