محور وحدت، انسجام نخبگان است
محور وحدت، انسجام نخبگان است

حجت‌الاسلام کیفی در مورد انسجام نخبگان گفت: وجود نخبگان یک ابزار است و به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی مسائل اجتماعی گاهی اوقات رنگ سیاسی می‌گیرد که به دلیل مسائل سیاسی نخبگان در حاشیه قرار می‌گیرند و ما باید از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم تا به حاشیه نروند و محور وحدت، انسجام نخبگان است.

به گزارش اختر شرق؛ نامزدهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های گناباد و بجستان تعداد ۱۲ نفر هستند تا مردم یک نفر را برای نمایندگی مجلس انتخاب کنند.

 برای آشنایی بیشتر با نامزدها به مجلس سخنرانی آقای کیفی که دیشب در محل مسجد ساباط بجستان برگزار شد رفتیم.

حجت‌الاسلام کیفی که با شعار «داشتن تجربه و توان برای تحقق عدالت و توسعه» برای رقابت با دیگر نامزدها به میدان آمده در ابتدای سخنان اهداف و برنامه‌های خود را در سه سطح ملی استانی و شهرستانی برشمرد و با توجه به اینکه به مدت هشت سال در دوره‌های هفتم و هشتم مجلس در کنار نمایندگان به‌عنوان مدیر دفتر حضورداشته است خود را با جایگاه مجلس و قوانین آن آشنا دانست.

وی مشکل اصلی منطقه را نبود زیرساخت‌های فرهنگی دانست و تصریح کرد: زیربنای توسعه در تمامی جوانب را توسعه فرهنگی می‌دانم و در نگاه حقیر در توسعه دو مؤلفه ابزار و شرایط حائز اهمیت است.

 حجت‌الاسلام کیفی در مورد انسجام نخبگان گفت: وجود نخبگان یک ابزار است و به دلیل عدم وجود زیرساخت‌های فرهنگی مسائل اجتماعی گاهی اوقات رنگ سیاسی می‌گیرد که به دلیل مسائل سیاسی نخبگان در حاشیه قرار می‌گیرند و ما باید از ظرفیت نخبگان استفاده کنیم تا به حاشیه نروند و محور وحدت انسجام نخبگان است.

 نامزد یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گناباد و بجستان بابیان اینکه یکی از وظایف نماینده نظارت است، اظهار کرد: منطقه نباید از مسیر ریل‌گذاری توسعه منحرف شود. اگر نماینده شوم نگاه منطقه‌ای نخواهم داشت و به نظر من در کل شهرستان‌های گناباد و بجستان هر جا کلنگی به زمین بخورد و آبادانی ایجاد شود نفعش برای کل دو شهرستان است. صداقت در گفتار و رفتار و حسن خلق خواهم داشت و نماینده تنشی نخواهم بود. کلید توسعه شهرستان‌های گناباد و بجستان در همگرایی است.

وی ادامه داد: به صنایع کوچک و مشاغل خانگی توجه ویژه خواهم داشت و با ایجاد شغل‌های اقتصادی زودبازده مانع مهاجرت جوانان به تهران خواهم شد.

 در پایان حجت‌الاسلام کیفی با اشاره به نبود نشاط در بجستان به‌ویژه در بین بانوان گفتند: در این زمینه هرگونه طرح و ایده‌ای مطرح شود حمایت می‌کنم و اگرچند جوان پای‌کار باشند و پیگیری کنند اتفاقات خوشایندی در منطقه خواهد افتاد.

خبرنگار: مسلم سرمدی

image_printچاپ مطلب

Visits: 10