محمدرضا محمدی دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد شد
محمدرضا محمدی دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی این اداره کل را به‌عنوان دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس در مشهد منصوب کرد.

به گزارش اختر شرق؛ جعفر مروارید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدرضا محمدی معاون هنری و سینمایی این اداره کل را به‌عنوان دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس در مشهد منصوب کرد.

 در متن این حکم آمده است: اکنون‌که با عنایت به تجربه موفق برگزاری شانزده دوره متوالی از جشنواره فیلم فجر در مشهد مقدس، همراه با چهل و یکمین جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، توفیق به برپایی دوره‌ای دیگر از جشنواره در سال جاری حاصل آمده است، نظر به مدیریت جنابعالی که توأم با تعهد و درایت می‌باشد، به‌موجب این ابلاغ به‌عنوان دبیر هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد مقدس منصوب می‌گردید.

امید است با نگاه به توفیقات سنوات گذشته و با مشارکت قاطبه اصحاب سینما در استان و برنامه‌ریزی اندیشمندانه و بهره‌مندی از نیروهای متعهد، خبره و کارشناس، جشن حضور مردمی در سالن‌های سینما، منطبق بر شأنیت سالروز چهل و یکمین بهار آزادی در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع) به انجام رسد.

توفیقات روزافزون آن جناب را در پناه حضرت حق آرزو دارم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 150