محروم بودن روستای حاجی‌آباد از توابع شهرستان صالح‌آباد از خدمات اینترنتی
محروم بودن روستای حاجی‌آباد از توابع شهرستان صالح‌آباد از خدمات اینترنتی

روستای ۲۰۰ خانواری حاجی‌آباد در شهرستان تازه تأسیس‌شده صالح‌آباد از توابع شهرستان تربت‌جام خراسان رضوی از خدمات اینترنتی و داشتن تلفن ثابت محروم می‌باشند.

به گزارش اختر شرق؛ صادق رحمانی منش یکی از فرهنگیان این روستا گفت: بیش از ۱۰ سال است که در روستای حاجی‌آباد مشغول به تدریس هستم ولی متأسفانه با عدم پوشش مناسب اینترنت اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و همچنین خطوط ثابت تلفن مواجه هستیم و تلفن‌های این روستا به‌صورت بیسمی است و شاهد اینترنت بسیار ضعیف هستیم.

رحمانی منش بیان کرد: با توجه به تعطیلی مدارس به علت وجود ویروس منحوس کرونا دانش آموزان مستعد این روستا به علت عدم وجود اینترنت نتوانستند از برنامه آموزشی شاد همچون دیگر نقاط کشورمان استفاده کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در ماه‌های گذشته به علت پوشش ضعیف سایت حسینی که در این منطقه قرار دارد، شبکه‌های تلویزیونی این روستا و روستاهای هم‌جوار با اختلال مواجه شده است و شروع سال جدید کودکان این آبادی با محرومیت از شبکه‌های تلویزیونی همراه بود و این همت متولیان امر را می‌طلبد که در جهت مرتفع نمودن این مشکلات پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا دانش آموزان و ساکنین این مناطق بتوانند اینترنت با سرعت‌بالا تجربه و از نعمت تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت برخوردار گردند.

خبرنگار: نعمت‌الله فیضی

image_printچاپ مطلب

Visits: 49