متهم دستپاچه به صورت خودش اسپری زد/ شناسایی ۳۰ شاکی در کلانتری سناباد
متهم دستپاچه به صورت خودش اسپری زد/ شناسایی ۳۰ شاکی در کلانتری سناباد

جانشین فرماندهی انتظامی استان از دستگیری دو متهم پرونده سرقت‌های سریالی گوشی قاپی و شناسایی ۳۰ شاکی پرونده خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار ابراهیم قربان زاده با اعلام این خبر در کلانتری سناباد مشهد، گفت: در پی گزارش گوشی قاپی‌های سریالی در خیابان‌های محدوده بلوار شهید کلاهدوز، قرنی و سناباد مشهد دستورات لازم برای پی گیری سریع پرونده از فرماندهی انتظامی مشهد به سرکلانتری جنوب صادر شد.

وی افزود: تیم‌های تجسس کلانتری سناباد در این ماموریت ضربتی با بررسی دقیق محل‌های سرقت به سرنخ‌هایی دست یافتند و با تقویت‌های گشت‌های پوششی و نامحسوس دو جوان موتورسوار که هنگام ارتکاب سرقت با شهروندان وظیفه‌شناس روبرو شده و پا به فرار گذاشته بودند را شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که ماموران کلانتری سناباد در بررسی‌های این صحنه سرقت دریافتند یکی از متهمان هنگام تهدید شهروندان دستپاچه شده و به صورت خودش اسپری می‌زند، عنوان کرد: پلیس با سرنخ‌هایی که در دست داشت دو متهم پرونده را شناسایی و دستگیر کرد.

وی گفت: متهمان که با دستور مقام قضایی راهی زندان شده بودند برای تحقیقات تکمیلی پرونده در اختیار تیم تجسس کلانتری سناباد قرار گرفته و تاکنون ۳۰ شاکی از این متهمان اعلام شکایت کرده اند.

سردار قربان زاده گفت: تحقیقات از متهمان پرونده ادامه دارد اما آنچه در بررسی این پرونده حائز اهمیت است این که جوانی ۲۱ ساله که به اتهام سرقت دستگیر و پس از تحمل حبس به تازگی از زندان آزاده شده با وجود آن که کار فنی و درآمد مناسبی داشته با همدستی جوان دیگری که به تازگی دیپلم گرفته و هیچ سابقه کیفری ندارد مرتکب سرقت می‌شوند و این هشداری است به خانواده‌ها تا ضمن مراقبت آگاهانه از فرزندان خود در فضایی دوستانه، در مورد اصول دوست یابی نیز آگاهی لازم را به آن‌ها ارائه دهند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تاکید کرد: نکته مهم دیگر در این رابطه توصیه پلیس به شهروندان در خصوص نحوه حمل و استفاده از گوشی تلفن همراه در خیابان‌ها و معابر است چرا که دو متهم اعتراف کرده‌اند افرادی را طعمه سرقت‌های تیزدستانه قرارمی دادند که کنار خیابان مشغول گفت و گو یا استفاده از گوشی تلفن خود بودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 3