لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان همیاری در جهت کمک به اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد
لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های سازمان همیاری در جهت کمک به اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی شهرداری مشهد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: سازمان می‌تواند به‌عنوان بازوی مؤثر و قوی برای شهرداری مشهد در اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی و خدمات شهری ایفای نقش کند.

به گزارش اختر شرق؛ محمدرضا تازیکی در نشستی تخصصی با عبدالله ارجائی شهردار مشهد دیدار و در خصوص فعالیت‌های مشترک به‌ویژه کمک به عملیاتی کردن پروژه‌های کلان پایتخت معنوی ایران گفتگو کردند.

 وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، عنوان کرد: به‌عنوان یک بازوی مؤثر و قوی می‌توانیم در اجرای پروژه‌های کلان‌شهری و خدماتی در کنار شهرداری مشهد باشیم.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با توجه به رسالت‌های سازمان همواره فعالیت‌ها و خدمات گوناگونی از سوی سازمان همیاری در جهت کمک به مدیریت شهری مشهد انجام‌شده که با توسعه تعاملات می‌توان از حداکثر ظرفیت‌های این نهاد و واحدهای تابعه آن برای تحقق هرچه مطلوب‌تر این امر استفاده کرد.

شهردار مشهد در خصوص استفاده از توانایی‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها، بیان کرد: علاوه بر حوزه پشتیبانی و ارائه انواع خدمات، ظرفیت خوب این نهاد باید در اجرای پروژه‌های کلان اقتصادی به کمک شهرداری مشهد بیاید.

وی افزود: وجه تمایز سازمان همیاری نسبت به سایر پیمانکاران، ظرفیت بالای این مجموعه در قبول پروژه‌های کلان اقتصادمحور در حوزه‌های مختلف است که می‌تواند در تحقق اهداف مدیریت شهری کلان‌شهر مشهد مؤثر باشد.

ارجائی تصریح کرد: شهرداری مشهد آمادگی دارد تا در حوزه‌های کلان، پروژه‌های خود مانند توسعه و تجهیز ناوگان حمل‌ونقل شهری مانند تأمین اتوبوس، تاکسی‌های هیبریدی و قطار شهری را به سازمان همیاری شهرداری‌های استان واگذار کند.

لازم به ذکر است؛ در این نشست که موسی‌الرضا حاجی بگلو عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد نیز در آن حضور داشت، مقرر شد، در نشستی با معاونت اقتصادی شهرداری پروژه‌های کلان‌شهر مشهد به سازمان همیاری معرفی و این مجموعه با توجه به توانمندی‌های خود ضمن بررسی پروژه‌ها و اولویت‌های مدیریت شهری مشهد نسبت به انعقاد قرارداد همکاری اقدام کند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 9