فرمانده نیروی انتظامی نیشابور: بیشترین تصادفات در محور سبزوار به نیشابور و بلعکس است
فرمانده نیروی انتظامی نیشابور: بیشترین تصادفات در محور سبزوار به نیشابور و بلعکس است

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیشابور گفت: بیشترین تصادفات در محور سبزوار به نیشابور و بلعکس و بعدازآن محور نیشابور به مشهد است.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده در دیدار با اصحاب رسانه به مناسبت هفته خبرنگار گفت: بزرگ‌ترین خبرنگار ایام عاشورا حضرت زینب (ص) و امام سجاد (ع) بودند که توانستند رسالت خود را به‌درستی انجام دهند که اگر آن تبیین و روشنگری حضرت زینب نبود کربلا در کربلا میماند.

وی ادامه داد: مراسمات عزاداری امسال با حضور پررنگ نیروی انتظامی درنهایت آرامش و بدون هیچ‌گونه مشکل امنیتی برگزار شد.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور با اشاره به اینکه یکی از مواردی که در حال حاضر رهبر انقلاب به آن تأکیددارند بحث تبیین و روشنگری است، عنوان کرد: ما باید اطرافیان خود را نسبت به مسائلی که در جامعه است آگاه کنیم و باید علیرغم تمام مشکلاتی که در جامعه است باید حس امید رو در مردم زنده کنیم.

وی بابیان اینکه ما جز محدود شهرستان‌های هستیم که نسبت به سال ۹۹ کاهش جرائم را داشتیم درحالی‌که تمام کشور افزایش جرائم را داشتند، مطرح کرد: امسال نسبت به سال گذشته در بحث قتل‌ها هیچ تغییری نداشتیم و امسال چهارتا قتل داشتیم که تمام قاتلین آن‌ها دستگیرشده‌اند.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: بیشترین تصادفات در محور سبزوار به نیشابور و بلعکس و بعدازآن محور نیشابور به مشهد است.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور بابیان اینکه بیشترین ساعات تصادفات ۱۶ تا ۲۰ بوده است، تصریح کرد: بیشترین علت تصادفات عدم توجه به جلو و خواب‌آلودگی راننده بوده و بیشترین محل وقوع تصادفات ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها بوده و بیشترین نوع خودرو در تصادفات خودرو سواری بوده است.

سرهنگ حسینعلی زاده گفت: جاده باغرود به‌عنوان یکی از محورهای بحرانی است و به‌عنوان یک محور گردشگری باید مسیر تردد عابرین و دوچرخه‌سواران و ماشین‌ها سازمان‌دهی و در این زمینه فرهنگ‌سازی شود.

فرمانده نیروی انتظامی نیشابور در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد نیروی انتظامی عملکرد قابل قبولی است به‌طوری‌که در سال گذشته دو بار توسط مقام معظم رهبری موردتقدیر و تشکر قرارگرفته است و در نظرسنجی مردمی مقام دوم را کسب کرده است.

خبرنگار: زهرا خانی

image_printچاپ مطلب

Visits: 23