فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی مایه عزت و سربلندی است
فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار: ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی مایه عزت و سربلندی است

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار گفت: ملت ایران با پیروزی و برکت انقلاب امروز در دنیا سربلند و مایه عزت و سربلندی است.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ حمید نامور در جمع بسیجیان با اشاره به دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی ایران در طی ۴۳ از انقلاب، گفت: خدمت‌رسانی و رساندن امکانات و خدمات به مردم روستاها و محرومین واقعی در گوشه و کنار ایران اسلامی خدمات مختلف آب و برق و گاز و تلفن و آموزش و بهداشت و علم و علم آموزی و غیره از دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی است که کمتر تاکنون بدان اشاره شده است.

نامور با تاکید بر اینکه مطالعه دستاوردهای انقلاب اسلامی بالاخص برای نسل‌های سوم و چهارم ضرورتی انکارناپذیر است، بیان کرد: امروز در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاری در چشم دشمنان است.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار با اشاره به تلاش دشمن برای پنهان کردن حقیقت ها، گفت: حقیقت را نمی‌توان انتظار داشت از دشمن یا از جیره خوار و پیاده نظام دشمن بلکه حقیقت همان چیزی که ما می‌توانیم با بررسی با تحقیق با پژوهش و با مقایسه واقعیت‌هایی که الان وجود دارد متوجه شویم، باید امروز مراقب بود مراقبت کرد و روشنگری کرد.

وی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر در این شهرستان اذعان کرد: با توجه به شرایط کرونا و همزمانی ایام الله دهه فجر و ایام ولادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و فرزند برومندش امام روح‌الله برنامه‌های مجموعه وسیعی در سطح شهرستان با محوریت بصیرت افزایی آگاه‌سازی تجلیل از مقام شامخ شهیدان و مادران شهید تجلیل از مقام زن و مادر برگزاری جشن‌های لابی و مسابقات با محوریت فضای مجازی تمرکز یافته است.

نامور تصریح کرد: در دهه فجر امسال در دوازدهم بهمن ماه گلباران تمثال حضرت امام و همچنین دوچرخه سواری توسط دوچرخه سواران بسیجی یکی از مهمترین برنامه‌ها خواهد بود، در پانزدهم بهمن ماه مراسمات مربوط به ایام هفته بزرگداشت مقام زن و مقام مادر از زنان و دختران شهرستان برنامه‌ریزی شده است غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و همچنین تجلیل از خانواده معزز شهدا و بیست و دوم بهمن انشالله رژه موتوری و خودرویی بسیجیان در کل شهرستان و تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام و رهبری است انشاالله که همه ما در مسیر انقلاب اسلامی ثابت‌قدم باشیم و ثابت قدم بمانیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 30