فرمانده حوزه عمار مشهد: موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد
فرمانده حوزه عمار مشهد: موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد

فرمانده حوزه عمار مشهد گفت: موتور محرک مدیریت کشور باید تفکر ناب بسیجی باشد و این تفکر بسیجی است که می‌تواند حلال تمام مشکلات باشد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ فرضعلی گرایلی در مراسم افتتاح پنج مسکن محرومین که با حضور فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان و بخشدار مرکزی در روستای سنگ پیر از توابع بخش مرکزی شهرستان بردسکن برگزار شد، اظهار کرد: هرکجا که گره در نظام افتاده باشد بسیج با تفکر ناب خود و مدیریت جهادی و انقلابی خود بدون هیچ چشم‌داشتی وارد عرصه می‌شود.

 وی افزود: نگاه نیروهای جهادی باید رضایت خداوند باشد و اگر تفکر ناب بسیجی در جامعه رواج پیدا کند باعث پیشرفت و عظمت کشور خواهد شد.

 سرهنگ گرایلی بابیان اینکه مدیریت جهادی در دوران دفاع مقدس به من حسه ظهور رسید، گفت: به گفته مقام معظم رهبری هر سازمان و اداره‌ای بلرزد به ستون سپاه و بسیج می‌بندند، لذا تفکر بسیجی رخنه می‌کند و سازمان را نجات می‌دهد.

 فرمانده حوزه عمار مشهد افزود: مدیری که تفکر بسیجی داشته باشد خیلی گیر قوانین دست‌وپا گیر بروکراسی‌های اداری برای کمک به محرومین نمی‌شود‌ و گره از کار بازمی‌گشاید.

گرایلی با اشاره به اینکه بسیجیان نباید کنشی عمل کنند، بلکه باید واکنشی عمل کنند افزود: در این عرصه خدمت به مردم محروم بهترین کار است و مردم با کوچک‌ترین کاری که وظیفه ذاتی بسیج و سپاه است ممنون بچه‌ها هستند.

 وی بیان کرد: نیروهای جهادی حوزه عمار مشهد با حضور خود در روستاهای آسیب‌دیده از سیل سال گذشته که باعث خسارت‌های زیادی به مسکن محرومین شد کار فرهنگی، خدماتی، کمک و هر چه که در توان بود آوردند در روستاها و بدانید که چه داریم از برکت ولایت و رهبری و خونی است که در پای نظام و انقلاب ریخته شده است.

خبرنگار: سعید نوری

image_printچاپ مطلب

Visits: 144