فرمانده انتظامی رشتخوار: هشدار پلیس به محتکران و گران‌فروشان مواد غذایی
فرمانده انتظامی رشتخوار: هشدار پلیس به محتکران و گران‌فروشان مواد غذایی

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در خصوص احتکار و گران‌فروشی مواد غذایی هشدار داد.

سرهنگ محمد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: اخیراً گزارش‌هایی به پلیس اماکن رسیده است که برخی از افراد سودجو اقدام به نگهداری غیرمجاز انواع لوازم غذایی اعم از روغن و غیره. در انبار کرده تا در فرصتی مناسب و باقیمتی بالاتر آن را به فروش برسانند که نظارت و رسیدگی به این موارد در راستای حفظ حقوق مصرف‌کنندگان و عرضه‌کنندگان مواد غذایی با همکاری اتحادیه مربوطه و بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی در دستور کار مأموران این انتظامی قرارگرفته است.

وی بابیان اینکه متصدیان واحدهای صنفی باید مواد غذایی را برابر با نرخ مصوب اتحادیه به فروش برسانند، گفت: هرگونه نگهداری در انبار و عدم عرضه مواد غذایی در بازار یا فروش آن به قیمت بیش‌ازحد مصوب و اقداماتی نظایر آن اخلال در بازار و جرم محسوب شده و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار تصریح کرد:‌ در همین راستا نیز پلیس به افرادی که اقدام به احتکار مواد غذایی یا گران‌فروشی آن کنند هشدار می‌دهد و قطعاً با تخلف آنان برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در پایان از مردم خواص در صورتی اینکه اطلاع از انبار یا فروشگاهی که در آن مواد غذایی احتکار شده به پلیس ۱۱۰ اطلاع تا به‌موقع با افراد برخورد گردد و برابر دستورالعمل کلیه اقلام احتکار شده در همان روستا یا شهر بین مردم تقسیم می‌گردد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 6