فرمانده انتظامی داورزن: ستگیری متهم به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان
فرمانده انتظامی داورزن: ستگیری متهم به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی شهروندان

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از دستگیری فردی که مبلغ بیش از ۹۰۰ میلیون ریال از حساب یکی از شهروندان برداشت کرده بود، در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ اکبر محمدآبادی در این باره گفت: پیرو شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات اولیه و بررسی مستندات توسط پلیس مشخص شد، طی چند مرحله مبلغی در حدود ۹۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی شاکی به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

سرهنگ محمدآبادی با بیان این مطلب که کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و تخصصی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی متهم را شناسایی و دستگیر کرده و پس از پذیرفتن جرم ارتکابی، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، تصریح کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که اطلاعات حساب بانکی جزء اطلاعات خصوصی هر شخصی می‌باشد و به منظور پیشگیری و جلوگیری از وقوع هر گونه جرایم اینترنتی، لازم است افراد در حفظ و نگهداری کارت‌های بانکی و اطلاعات آن جدیت داشته باشند و از در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری کنند.

فرمانده انتظامی داورزن گفت: شهروندان در صورت مشاهده با هر گونه جرائم رایانه‌ای این موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس (www. cyberpolice. ir) بخش گزارشات مردمی اطلاع دهند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7