فرمانده انتظامی خراسان رضوی: اهتمام ویژه به امنیت حاشیه کلان‌شهر مشهد داریم
فرمانده انتظامی خراسان رضوی: اهتمام ویژه به امنیت حاشیه کلان‌شهر مشهد داریم

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: اهتمام ویژه به امنیت حاشیه کلان‌شهر مشهد وجود دارد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: نیروی انتظامی مشهد الرضا در حقیقت با یک عزم راسخ و روحیه‌ی جهادی امنیت را در پایتخت معنوی ایران اسلامی برقرار کرده است.

وی بابیان اینکه یک نگاه و اهتمام ویژه جهت ارتقای بیشتر احساس امنیت در شهر مقدس مشهد علی‌الخصوص حاشیه شهر برای مجاوران و زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) وجود دارد ، اظهار کرد: در این نگاه ویژه، حاشیه شهر بیشتر موردتوجه قرارگرفته است.

مسئولیت‌های محول شده به ما، امانتی بزرگ است

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: مسئولیت‌های محول شده به ما جهت تأمین آسایش و امنیت مردم درواقع یک امانت بزرگ است که باید با حداکثر توان برای پیشبرد مأموریت‌های سازمانی تلاش نمود.

مردم بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انتظامی

سردار تقوی تأکید کرد: بزرگ‌ترین سرمایه‌ی نیروی انتظامی، مردم هستند و همین امر نیروی انتظامی را به مردمی‌ترین سازمان تبدیل کرده است و با حضور مردم و الطاف خداوند و علی بن موسی‌الرضا شاهد امنیت خیلی خوب در سطح مشهد هستیم.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم سرهنگ احمد نگهبان به‌عنوان فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان مشهد معارفه شد و از زحمات سرهنگ حسین دهقان پور که به بازنشستگی مفتخر شدند، تجلیل شد.

خبرنگار: مهدی رضایی

image_printچاپ مطلب

Visits: 15