فرماندار گناباد: رعایت اصل بی‌طرفی اولویت عوامل انتخابات قرار گیرد
فرماندار گناباد: رعایت اصل بی‌طرفی اولویت عوامل انتخابات قرار گیرد

فرماندار گناباد گفت: رعایت اصل بی‌طرفی و پرهیز از جانبداری نامزدهای انتخاباتی باید اولویت همه عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات قرار گیرد.

به گزارش اختر شرق و به نقل از ایرنا؛ حامد قربانی در همایش مشترک نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی شعب اخذ رای در گناباد با بیان اینکه بسترسازی برگزاری انتخابات سالم و قانونمند توام با مشارکت حداکثری مردم مهمترین رویکرد در این شهرستان است، عنوان کرد: با هرگونه حمایت و جانبداری عوامل و دست اندرکاران انتخاباتی از نامزد یا نامزدهای خاص بدون اغماض برخورد می‌شود و باید از همه ظرفیت‌ها برای افزایش سلامت انتخابات بهره گرفت.

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر خنثی‌سازی ترفندهای دشمنان موجب افزایش هم گرایی ملی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف می‌شود.

فرماندار گناباد از انتخابات به عنوان نماد مردم سالاری یاد کرد و گفت: دشمنان و ایادی سرسپرده آن‌ها و ضد انقلاب از همه توان خود برای ناامید کردن مردم وعدم حضور آنان در انتخابات استفاده می‌کنند لذا باید با بهره گیری از توان همه بخشهای ذیربط شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

وی افزود: با وجود توطئه‌های دشمنان برای مایوس کردن مردم، میزان مشارکت برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی مناطق روستایی و شهری گناباد در این دوره نسبت به دوره قبل به ترتیب ۱۵ و ۳۰ درصد افزایش یافته است که امیدواریم مردم با شرکت باشکوه و آگاهانه خود در انتخابات بار دیگر دشمنان و استکبار جهانی را ناامید کنند و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی بیفزایند.

رئیس دفتر هیئت نظارت شورای نگهبان در گناباد نیز گفت: افزایش تعامل بین ناظران این بخش با عوامل و هیات‌های اجرایی انتخابات موجب افزایش اعتماد مردم می‌شود.

کاظم گلباف با بیان اینکه ناظران شورای نگهبان در کنار تعامل سازنده با عوامل و هیئتهای اجرایی انتخابات بر برگزاری آن نظارت می‌کنند و در صورت اعلام نیاز از سوی دست اندرکاران برگزاری انتخابات در مسائلی مانند شمارش آرا همکاری می‌نمایند، تصریح کرد: ۳۸۰ نفر شامل ناظر، سرناظر و ناظر مسوول هیات نظارت شورای نگهبان بر روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در گناباد نظارت خواهند داشت.

لازم به ذکر است؛ دو هزار و ۲۰۰ نفر شامل عوامل اجرایی، بازرسان و ناظران انتخابات در ۹۷ شعبه اخذ رای دست اندرکار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شهرستان گناباد هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 83