فرماندار کاشمر: پرداخت ۱۴ درصد تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا
فرماندار کاشمر: پرداخت ۱۴ درصد تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا

فرماندار کاشمر: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ۱۱۰۰ نفربا اشتغال ۱۷۲۶ نفر اشتغال به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان ثبت نام نموده اند که ۱۴ درصد تسهیلات کرونا درشهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش اختر شرق؛ مسلم ساقی فرماندار شهرستان کاشمر  در جلسه شورای هماهنگی بانکهای شهرستان کاشمر با گرامیداشت یاد و خاطره تمامی کارکنان بانکی که براثرویروس کرونا جان خود را از دست دادند، گفت: کرونا واقعیتی است که تمام کشور را درگیر کرده و باید با کرونا زندگی کرد.

وی ادامه داد: ضرورت دارد بیشتر از همه کارکنان بانکی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و هر نیروی اداری و دولتی باید یک سفیر سلامت باشد.

فرماندار کاشمر باتاکید براینکه در محیط بانک ها ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی با جدیت پیگیری و رعایت شود، عنوان کرد: بانک ها موظفند در سامانه سلامت ثبت و کد سلامت دریافت نمایند هر شعبه نیز می بایست یک باجه برای دریافت وجه نقد داشته باشد.

ساقی مطرح کرد: طبق آمار اعلام شده از سوی اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ۱۱۰۰ نفربا اشتغال ۱۷۲۶ نفر اشتغال به مبلغ ۱۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان ثبت نام نموده اند که ۱۴ درصد تسهیلات کرونا درشهرستان به متقاضیان پرداخت شده است.

فرماندار کاشمر با اشاره به اینکه موسسه های زیر مجموعه آموزش و پرورش و موسسه ها و افراد زیر مجموعه راه و شهرسازی، علوم و صنعت معدن و تجارت بیشترین درخواست تسهیلات در زمینه کرونا را داشته اند، گفت: بانک صادرات با پرداخت شش میلیارد و سیصد و چهل میلیون ریال رتبه اول پرداخت تسهیلات و بانک سینا بیشتریت درصد پرداخت اعتبارات مصوب را نسبت به سایر بانکها دارا می باشند.

ساقی بیان کرد: باید با هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه‌ های اجرایی و شعب بانک ها موانع و مشکلات احتمالی در بخش تسهیلات کرونا برطرف شود.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان کاشمر تصریح کرد: پس از بسته شدن سامانه تسهیلات کرونایی هیچ صنفی نباید مراجعه نماید که از موضوع مطلع نبوده و لذا دستگاه های اجرایی باید اطلاع رسانی کامل و جامع در این زمینه را در بین جامعه مخاطب خود داشته باشند.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه بهترین سرمایه ما اعتماد است و هر چقدر مردم اعتماد بیشتری به ما داشته باشند قطعاً در حوزه اقتصاد موفق تر خواهیم بود، عنوان کرد: از هر کاری که منجر به کاهش سطح عمومی اعتماد مردم شود باید پرهیز کرد.

لازم به ذکر است؛ دراین جلسه دبیر شورای هماهنگی بانکهای شهرستان ،مدیران بانکها به بیان گزارش پرداختند و همچنین دکتر محمد جواد یزدانی مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان درخصوص آخرین وضعیت رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح بانکها و موسسات مالی شهرستان را بیان نمود.

خبرنگار: فاطمه نبوی ثالث

image_printچاپ مطلب

Visits: 5