فرماندار رشتخوار: کار کردن در اداره بهزیستی جزء مشاغل خاص است
فرماندار رشتخوار: کار کردن در اداره بهزیستی جزء مشاغل خاص است

فرماندار رشتخوار گفت: کار کردن در اداره بهزیستی جزء مشاغل خاص است زیرا دیدن و شنیدن یکسری از مشکلات اجتماعی، فرهنگی و معیشتی جامعه هدف این دستگاه روح و روان انسان را آزرده می‌کند.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در بازدید از اداره بهزیستی رشتخوار در این باره عنوان کرد: موضوع تبدیل وضعیت شغلی و حقوق و مزایای کارکنان بهزیستی مشکلاتی دارد و ما کمک می‌کنیم که این مشکلات را از اداره کل بهزیستی استان پیگیری نماییم.

وی همچنین درخصوص مشکلات تحت پوششین بهزیستی، گفت: مسائل و مشکلات جامعه هدف بهزیستی ابتدا باید شناسایی شده و در ادامه این مشکلات قالب‌بندی و احصاء گردد و بعد از شناخت و آسیب شناسی، مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد تا نتیجه مدنظر بدست آید.

باهوش تاکید کرد: با برگزاری کارگاه‌های آموزشی سطح دانش و فرهنگ مردم را بالا ببریم و فرهنگ‌سازی لازم را داشته باشیم این کار قطعا میزان آسیب‌ها را کاهش خواهد داد.

فرماندار رشتخوار نسبت به اجرای یکسری کارهای فرهنگی، اظهار کرد: در حوزه کارهای فرهنگی ابتدا مناطق مشکل دار شناسایی شود، آمار طلاق در شهرستان افزایش پیدا کرده است و این کار نشات گرفته از بحث کودک همسری است و ما باید در مناطقی که درگیر این معضل هستند ورود پیدا کنیم و اقدامات و و راهکارهای فرهنگی را اعمال نماییم.

باهوش تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته از طرف نماینده محترم و مجموعه فرمانداری مبلغ ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل و تجهیز سایت اداری اعتبار تخصیص داده شده است که بعد از ساخت این مجموعه تعدادی از ادارات را به آن منتقل خواهیم کرد و قطعا اداره بهزیستی یکی از این دستگاه‌ها خواهد بود.

لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم با اهدا لوح از زحمات و خدمات کارکنان اداره بهزیستی شهرستان تقدیر و قدردانی به عمل آمد. خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 4