فرماندار رشتخوار: مجدانه پیگیر رفع مشکلات آب شرب در بخش جنگل و چند روستاهای بخش مرکزی هستیم
فرماندار رشتخوار: مجدانه پیگیر رفع مشکلات آب شرب در بخش جنگل و چند روستاهای بخش مرکزی هستیم

فرماندار رشتخوار گفت: مهم‌ترین مشکل آب در شهرستان مربوط به زیرساخت‌های موجود است، ما امروز مشکل کمبود آب به آن شکل را نداریم، متأسفانه زیرساخت‌های آب شرب شهرستان فرسوده و ترکیدگی لوله‌ها و هدر رفت آب به‌واسطه آن زیاد است، ما نیازمند تعویض زیرساخت‌های شبکه‌ای که مربوط به حدود ۴۰ سال قبل است، هستیم.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در جلسه شورای اداری عنوان کرد: در کنار رفع مشکل زیرساختی، نیازمند فرهنگ صحیح مصرف از سوی مردم خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز نیازمند فرهنگ صحیح در مدیریت مصرف هستیم، گفت: ما باید به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ استفاده درست از آب و برق را به خانواده‌ها یاد دهیم و در کنار آن‌هم زیرساخت‌ها را اصلاح کنیم.

باهوش با اشاره به پیگیری‌های مجدانه شهرستانی و استانی در رابطه با موضوع آب، اظهار کرد: همه ما باید در بحث مصرف و الگوی بهینه، مصرف درست را به یکدیگر تذکر و یادآور شویم، در رابطه با آب شرب منطقه جنگل با پیگیری مجدانه آب از استان قدس به مدت ۲۰ روز گرفته شد، امروز دلیل مشکل آب، گرمای بیش‌ازحد وعدم استفاده صحیح از آب است.

وی رسیدگی به معضل سگ‌های ولگرد در رشتخوار را ضروری دانست و تصریح کرد: با متخلفین رهاسازی سگ‌های ولگرد برخورد جدی می‌شود.

فرماندار رشتخوار در پاسخ درخواست شهروندان در جهت رسیدگی به موضوع سگ‌های ولگرد، گفت: موضوع پرسه زنی سگ‌های ولگرد در گوشه و کنار شهر علاوه بر آسیب به شهروندان، گلایه‌مندی مردم عزیز را به دنبال داشته است، تقاضای ما از شهردار و مسئولان رسیدگی و رفع معضل سگ‌های ولگرد است، هرگونه رهاسازی سگ‌های ولگرد در حاشیه شهر در هر ساعتی از شبانه‌روز رصد و نیروی انتظامی با متخلفین در این حوزه برخورد جدی خواهد داشت.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 22