فرماندار رشتخوار خواستار جذب اعتبار برای استخر شنا شد
فرماندار رشتخوار خواستار جذب اعتبار برای استخر شنا شد

فرماندار رَشتخوار خواستار رایزنی نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبار تنها استخر شنا که ده سال است نیمه‌کاره مانده، شد.

فرماندار رَشتخوار خواستار رایزنی نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی برای تأمین اعتبار تنها استخر شنا که ده سال است نیمه‌کاره مانده، شد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جمع مسئولان شهرستان رشتخوار در جلسه شورای اداری که با حضور نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی دهیاران و شورای اداری در فرمانداری تشکیل شد اظهار داشت: در سال گذشته با پیگیری نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی دو ونیم میلیارد اعتبار برای استخر شنا اختصاص یافت که پروژه تکمیل‌نشده و نیازمند یک اعتبار ملی است.

وی با اشاره به نبود استخر شنا در رشتخوار گفت: جوانان و اهالی رشتخوار برای آب‌درمانی و آب‌تنی راهی شهرستان خواف، تربت‌حیدریه و فیض‌آباد می‌شوند.

وی گفت در کارگروه برنامه‌ریزی شهرستان از اعتبارات سال جاری هم یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بودجه در نظر گرفتیم که کمک اعتبار نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی می‌تواند تا دهه فجر این پروژه را به سرانجام رساند.

فرماندار رشتخوار هم با درخواست پیگیری برای رفع مشکلات مردم رشتخوار برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان این شهرستان گفت، در حال حاضر بیمارستان شهرستان ۶۵ هزارنفری رشتخوار فاقد بخش دیالیز است که بیماران این بخش مجبورند هر هفته در بیمارستان‌های شهرستان‌های اطراف بستری شوند.

عرب با اشاره به قول مساعد رئیس و معاونت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در سال گذشته برای راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان گفت متأسفانه این بخش راه‌اندازی نشده و بیماران با هزینه‌های گزاف مجبور به گرفتن خدمات در شهرهای دیگر خراسان رضوی هستند.

عرب از خرید ۱۷ هزار تن گندم کشاورزان رشتخوار با خرید تضمینی خبر داد.

در این جلسه، نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی هم در خصوص مشکلات مطرح قول پیگیری دارد و خبر از کلنگ زنی چهار بانده شدن محور رشتخوار به تربت‌حیدریه و خواف ظرف یک ماه آینده داد.

دکتر محمود نگهبان همچنین از پیگیری‌های خود برای توسعه زیرساخت‌ها ازجمله راه‌اندازی فرودگاه خواف، اجرای خط دوم ریلی رشتخوار، تربت‌حیدریه به بافت، افتتاح پروژه فولادی عشرت‌آباد خبر داد.

نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی هم خبر از تزریق ۳ هزار میلیارد تومان به حوزه نوسازی مدارس در بودجه ۹۸ خبر داد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 1