فرماندار رشتخوار: امنیت حاکم بر جامعه مدیون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های نیروی‌های جان بر کف نظامی و انتظامی است
فرماندار رشتخوار: امنیت حاکم بر جامعه مدیون تلاش‌ها و از خود گذشتگی‌های نیروی‌های جان بر کف نظامی و انتظامی است

فرماندار رشتخوار با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: امنیتی که امروز در جامعه ما هست، به پاس زحمات سبز قامتان نیروی انتظامی است.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب با تاکید بر اینکه در گذشته مردم منطقه، خواف و رشتخوار در ناامنی ایجاد شده قاچاقچیان سختی‌های زیادی را متحمل شدند، گفت: امنیت امروز اگر در کشور ما و منطقه ما ساری و جاری است به پاس تلاش‌های و زحمات نیروهای نظامی ماست، ما باید امروز در راستای پاس داشتن این نعمت بحث امنیت را پررنگ دنبال کنیم.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار نیز در این مراسم ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، رحلت نبی مکرم اسلام، شهادت امام حسن مجتبی علیه السلام و امام رضا علیه السلام، گفت: مبارزه باهرج و مرج نیازمند تلاش‌های زیادی است که سبز قامتان نیروی انتظامی در این زمینه به صورت شبانه روزی در این راه تلاش می‌کنند.

داود حاتمیان فرمانده انتظامی رشتخوار در ادامه ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، گفت: امسال با توجه به برنامه نیروی انتظامی شعار سال هفته نیروی انتظامی با هم برای امنیت و سلامت تعیین شد.

حاتمیان نگاه امنیتی را رمز پیشرفت جامعه عنوان کرد و گفت: امنیت یک نگاه ویژه می‌خواهد همه باید یک نگاه امنیتی داشته باشیم، چرا که همه راه پشرفت در یک جامعه امنیت است، مجموعه نیروی انتظامی در هر شرایطی برای امنیت تلاش می‌کنند.

فرمانده انتظامی رشتخوار از برنامه‌های غبارروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک و دیدار با ائمه جمعه و… را در هفته نیروی انتظامی در رشتخوار عنوان کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 4