فرماندار تربت‌جام: ورزش به‌عنوان یک صنعت مهم و پول‌ساز در دنیا مطرح است
فرماندار تربت‌جام: ورزش به‌عنوان یک صنعت مهم و پول‌ساز در دنیا مطرح است

فرماندار تربت‌جام گفت: امروزه ورزش به‌عنوان یک صنعت مهم و پول‌ساز در دنیا مطرح است و حضور تیم فوتسال وحدت تربت‌جام در این مسابقات قطعاً یک فرصتی است برای شهرستان در بیان ظرفیت‌ها و آداب‌ورسوم در ورزش و امیدواریم آداب میزبانی را به بهترین شکل ممکن در این تورنمنت کشوری ارائه نماییم.

به گزارش اختر شرق؛ حسین جمشیدی فرماندار تربت‌جام در نشست با اصحاب رسانه که در محل فرمانداری این شهرستان با محوریت حضور تیم فوتسال وحدت تربت‌جام در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور برگزار شد، گفت: امروزه ورزش به‌عنوان یک صنعت مهم و پول‌ساز در دنیا مطرح است و حضور تیم فوتسال وحدت تربت‌جام در این مسابقات قطعاً یک فرصتی است برای شهرستان در بیان ظرفیت‌ها و آداب‌ورسوم در ورزش و امیدواریم آداب میزبانی را به بهترین شکل ممکن در این تورنمنت کشوری ارائه نماییم.

وی افزود: امروزه تربت‌جام در آستانه یک رویداد مهم ورزشی است و خدا را شاکریم که به یوم تلاش جوانان این شهرستان و کادر فنی و مدیریت تیم فوتسال وحدت، تربت‌جام یکی از شهرستان‌هایی است که در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور حضور دارد. به لطف خدا و با همکاری و همیاری تمامی دستگاه‌های اجرایی شاهد ارائه یک بازی خوب از سوی نماینده شهرستان در این مسابقات باشیم ‌که این بازی خوب توأم باشد با پیروزی در مقابل تیم فوتسال انصار کرج.

جمشیدی به حضور تماشاچیان خوب تربت‌جام اشاره کرد و گفت: امشب یکشنبه ۱۴۰۱/۱/۲۸ اولین مسابقه نماینده شهرستان با انصار کرج در ساعت ۲۲ در سالن وحدت تربت‌جام برگزار می‌گردد و تماشاگران علاقه‌مند به ورزش در محل سالن وحدت شهرستان جهت تشویق نماینده شهرشان حضور خواهند یافت لذا از تماشاچیان عزیزمی خواهیم در طول برگزاری مسابقه فقط به تشویق نماینده شهرستان بپردازند و از انجام‌ حرکات غیرورزشی خودداری کنند و رسم جوانمردی و مهمان‌نوازی را رعایت کنند چون هر طوری که ما تیم‌های مهمان را در تربت‌جام‌ تکریم کنیم یقین بدانید آن‌ها دربازی برگشت این حرکت را انجام خواهند داد.

فرماندار تربت‌جام خاطرنشان کرد: حضور یک تیم ورزشی در لیگ باشگاه‌های کشور یک فرصت استثنایی برای شهرستان است به لطف خدا همه آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی از این فرصت استثنایی که به وجود آمده استفاده کنند تا منشأ یک اتفاق خوب در حوزه ورزش و سلامت برای شهرستان باشیم.

جمشیدی در پایان با تقدیر و تشکر از خبرنگارانی که در حوزه سلامتی و ورزش قلم ‌می‌زنند، گفت: به لطف خدا در سایه وحدت و همدلی و اتحاد بین کادر فنی، بازیکنان، تماشاچیان و دستگاه‌های اجرایی شاهد صعود تیم فوتسال وحدت تربت‌جام به لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور باشیم و این دور از دسترس نیست.

خبرنگار رضا اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 50