فرماندار تایباد: کارنامه شهرستان در مقابله با بیماری کرونا قابل قبول است
فرماندار تایباد: کارنامه شهرستان در مقابله با بیماری کرونا قابل قبول است

فرماندار تایباد گفت: کارنامه شهرستان در مقابله با بیماری کرونا و خصوصا در حوزه بهداشت و درمان قابل قبول است.

به گزارش اختر شرق؛ محسن سیاح، فرماندار شهرستان تایباد در این باره گفت: با تشکیل ستاد مقابله با کرونا، سعی کردیم از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم و با توجه به اینکه قشر کشاورزان از مهمترین اقشار شهرستان هستند از آنان هم خواستیم در این حوزه همکاری و همکاری کنند که خوشبختانه کمک‌های خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

سیاح بیان کرد: برای مقابله با کرونا در کشور هزینه‌های زیادی انجام می‌شود که با توجه به شرایط موجود و با توجه به اینکه وضعیت شهرستان همچنان نارنجی است و ۷۵۲ بیمار در بیمارستان بستری شده‌اند که متوسط ماهانه ۸۴ نفر را داریم. کل مبتلایان ۲۲۲۶ نفر مثبت آزمایشگاهی بودند و متاسفانه ۹۹ نفر از شهروندان را در این ایام از دست داده ایم.

فرماندار تایباد با بیان این مطلب که کارنامه شهرستان در مقابله با بیماری کرونا و خصوصا در حوزه بهداشت و درمان قابل قبول است، خاطرنشان کرد: به استناد مکاتبات انجام شده دستگاه سی تی اسکن شهرستان تامین شد و با توجه به اعلام پرداخت ۲۰ درصد هزینه خرید دستگاه توانستیم با پیگیری‌های دکتر رحیمی موفق به تامین دستگاه شدیم و ۲۰ درصد شهرستان هم از طریق دانشگاه علوم پزشکی تامین شد؛ اما قطعات و نیازمندی‌های دیگری وجود داشت که تلاش کردیم از خیرین استفاده کنیم.

خبرنگار: علی بهمنی

image_printچاپ مطلب

Visits: 20