فرآوری «پسته و انار» به عنوان مزیت‌های نسبی شهرستان مه‌ولات
فرآوری «پسته و انار» به عنوان مزیت‌های نسبی شهرستان مه‌ولات

استاندار خراسان رضوی با تاکید بر فرآوری «پسته و انار» به عنوان مزیت‌های نسبی شهرستان مه‌ولات از طریق جذب سرمایه‌گذار، گفت: تولید ۳۰ هزار تن انار، بهترین بازار برای صادرات است. لذا نباید این ثروت‌ها را به راحتی از دست داد.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در جلسه جمع‌بندی سفر به شهرستان مه‌ولات با اشاره به مزیت سفرهای شهرستانی با اشاره به اینکه مردم مطالبات به حقی دارند، گفت: ظرفیت‌های بالایی در کشور داریم و با شناسایی این ظرفیت‌ها باید بر روی نیازهای اولویت دار مردم متمرکز شویم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا توان استان برای تحقق مطالبات مردم پای کار باشد، عنوان کرد: در این راستا سیستم‌های اداری ما باید منعطف، روان و تسهیلگر باشند تا رضایت مردم فراهم شود.

معتمدیان با تاکید بر اینکه کسانی باید مسئولیت بپذیرند که کار مردم بر روی زمین نماند، گفت: ثانیه به ثانیه وقت مسئولین برای خدمت به مردم است، دراین راستا بحث خدمتگذاری به مردم ساعت اداری، ایام تعطیلی، شب و روز نمی‌شناسد.

استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه شهرستان مه‌ولات، تصریح کرد: این شهرستان پتانسیل‌های فراوانی داشته و رتبه اول تولید انار را هم دارا است.

وی با تاکید بر فرآوری «پسته و انار» به عنوان مزیت‌های نسبی شهرستان مه‌ولات از طریق جذب سرمایه‌گذار، گفت: تولید ۳۰ هزار تن انار، بهترین بازار برای صادرات است. لذا نباید این ثروت‌ها را به راحتی از دست داد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر اجرای دقیق مصوبات سفرهای شهرستانی، خاطرنشان کرد: دبیرخانه پیگیری مصوبات در استانداری تشکیل شده است که مصمم هستیم تا این مصوبات اجرایی شود.

گفتنی است؛ در این جلسه ۳۰ مصوبه برای توسعه و پیشرفت شهرستان مه‌ولات در حوزه‌های گوناگون تصویب شد.

لازم به ذکر است؛ پیش از این نشست استاندار خراسان رضوی در قالب برنامه ملاقات مردمی با تعدادی از مردم شهرستان مه‌ولات ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، در حضور برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به مشکلات آن‌ها رسیدگی و دستورات مقتضی را صادر کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 157