فاز دوم طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در خراسان رضوی اجرا می‌شود
فاز دوم طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در خراسان رضوی اجرا می‌شود

استاندار خراسان رضوی گفت: فاز دوم جمع‌آوری معتادان متجاهر را ادامه خواهیم داد و قطع به‌یقین سیاست‌ها و برنامه‌ها باید به قوت اجرا شود و هیچ عذری هم در این مسیر پذیرفته نیست چراکه مطالبه جدی از سوی مردم و حاکمیت است.

به گزارش اختر شرق؛ محمدصادق معتمدیان در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه با مواد مخدر به‌صورت جزیره‌ای و توسط یک دستگاه امکان‌پذیر نیست و نیازمند تعامل، همکاری و عزم جدی بین مجموعه‌ها هستیم.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه سال گذشته در بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر اقدامات خیلی خوبی آغاز شد و این روند توقف نخواهد داشت. در این راستا مصمم هستیم وضعیت موجود استان را سر سامان بدهیم، عنوان کرد: فاز دوم جمع‌آوری معتادان متجاهر را ادامه خواهیم داد و قطعاً سیاست‌ها و برنامه‌ها باید به قوت اجرا شود و هیچ عذری هم در این مسیر پذیرفته نیست چراکه مطالبه جدی از سوی مردم و حاکمیت است.

معتمدیان خطاب به دستگاه‌های مختلف تأکید کرد: مصوبات ستاد لازم‌الاجرا است و همه دستگاه‌ها موظف به انجام وظایف خود هستند. در این راستا نیاز است تا ظرفیت‌های استان را در این امر پای‌کار بیاوریم.

لازم به ذکر است؛ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در بین شوراهای کشور اخیراً رتبه نخست را کسب کرده است و به همین منظور در این جلسه استاندار خراسان رضوی از اعضای این شورا قدردانی کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 69