غرفه‌های کارآفرینی در قطار شهری مشهد راه‌اندازی می‌شود
غرفه‌های کارآفرینی در قطار شهری مشهد راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد گفت: کارگروه ارزش‌آفرینی و توسعه ظرفیت‌های اشتغال از سوی اداره معین اقتصادی شهرداری مشهد با مشارکت و همکاری شرکت «کالومین» باهدف ایجاد غرفه‌های کارآفرینی جهت فروش محصولات خانگی و صنایع‌دستی برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ علی قناویزچی دراین‌باره گفت: در این نشست در خصوص نحوه واگذاری غرفه‌های تجاری موجود در ایستگاه‌های خط یک قطار شهری مشهد به کارآفرینان شناسایی‌شده از سوی اداره معین اقتصادی شهرداری مشهد، بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

مدیرکل هماهنگی دستگاه‌های اجرایی شهرداری مشهد بابیان اینکه در خط یک قطار شهری ۲۴ ایستگاه وجود دارد که در دو ایستگاه ریحانه و فرودگاه غرفه‌های آن راه‌اندازی نشده است، عنوان کرد: در ۲۲ ایستگاه دیگر ضمن شناسایی غرفه‌های خالی توسط کارگزاران قطار شهری، لیست متراژ و قیمت اجاره‌بهای ماهیانه هریک از غرفه‌ها در اختیار شرکت کالومین قرار داده می‌شود.

قناویزچی در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد؛ شرکت کالومین با بهره‌برداری و در اختیار گذاری یکی از غرفه‌ها به کارآفرینان به‌صورت پایلوت، در صورت موفقیت طرح، تعداد غرفه‌های کارآفرینی را افزایش دهد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 69