عملیات برف روبی و نمک‌پاشی معابر شهر توسط شهرداری گلبهار
عملیات برف روبی و نمک‌پاشی معابر شهر توسط شهرداری گلبهار

شهردار گلبهار گفت: نیروهای خدمات شهرداری گلبهار از روز گذشته در حال آماده باش هستند و عملیات نمک‌پاشی از نیمه شب گذشته در راستای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی خیابان‌های شهر، در حال انجام می‌باشد.

به گزارش اختر شرق؛ در پی بارش برف، با تلاش نیروهای خدمات شهری، عملیات نمک‌پاشی در معابر و تنظیف پیاده رو‌ها در خیابان‌های اصلی شهر از لحظات اولیه بارش، در حال انجام می‌باشد.

سید ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار گلبهار طی بازدید از سطح شهر گفت: نیروهای خدمات شهرداری گلبهار از روز گذشته در حال آماده باش هستند و عملیات نمک‌پاشی از نیمه شب گذشته در راستای جلوگیری از یخ زدگی و لغزندگی خیابان‌های شهر، در حال انجام می‌باشد.

ضمن تاکید بر رعایت مباحث ایمنی، عنوان کرد: با عنایت به بارش برف و باران و سرد شدن هوا و امکان یخبندان همچنین با توجه به دستورالعمل‌های صادره در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، از کلیه همشهریان عزیز تقاضا می‌شود از رفت وآمد غیر ضروری، اجتناب و در زمان رانندگی نیز فاصله استاندارد خود را با خودروی مقابل رعایت نمایند.

فاضلی حق پناه در پایان گفت: شهروندان محترم تمهیدات لازم را در کنترل و نصب تاسیسات مکانیکی و نیز سیستم‌های گرمایشی از جمله کنترل دودکش‌ها، عایق نمودن شیرها و کنتورهای آب و… به عمل آورند.

image_printچاپ مطلب

Views: 9