عملیات اجرایی پروژه مدیریت کیفیت در شهرداری گلبهار آغاز شد
عملیات اجرایی پروژه مدیریت کیفیت در شهرداری گلبهار آغاز شد

شهردار گلبهار از شروع اجرای پروژه مدیریت کیفیت ISO9001 در شهرداری خبر داد.

شهردار گلبهار از شروع اجرای پروژه مدیریت کیفیت ISO9001 در شهرداری خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سید ابوالفضل فاضلی حق پناه در جلسه کارگروه فناوری و اطلاعات شهرداری گلبهار گفت: شهرداری گلبهار با توجه به نقش اثرگذار سیستم‌های مدیریتی در پیاده‌سازی بهبود و تعالی سازمانی، به موضوع مدیریت کیفیت توجه ویژه‌ای داشته و از طریق پیاده‌سازی استانداردهای گوناگون مدیریتی سعی در تعالی شهرداری دارد و آن‌ها را اجرایی خواهد کرد.

وی ادامه داد: در همین راستا سیستم‌های استاندارد مدیریتی ازجمله سیستم مدیریت کیفیت ISO9001 ویرایش ۲۰۱۵ و استاندارد مدیریت زیست‌محیطی در شهرداری گلبهار پیاده‌سازی خواهد شد.

وی همچنین به تصویب لایحه اجرایی نمودن بلیت الکترونیک (من کارت) در شهر گلبهار اشاره کرد و بیان داشت: بلیت الکترونیکی جایگزین پول نقد در ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری گلبهار خواهد شد و با استفاده از بلیت الکترونیک، کرایه تعریف‌شده در سامانه ‌حمل‌ونقل عمومی محاسبه‌شده و از کارت کسرمی شود.

شهردار گلبهار همچنین از عملیات بهره‌برداری دوربین‌های نظارتی خبر داد و گفت: عملیات بهره‌برداری از دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلف در شهر توسط شهرداری آغازشده که هدف آن افزایش امنیت و کاهش تخلفات رانندگی هست.

فاضلی حق پناه افزود: در حال حاضر ۴ دوربین نظارتی و دو دوربین ثبت تخلفات در شهر راه‌اندازی شده که در آینده نزدیک دوربین‌های نظارتی و ثبت تخلفات افزایش خواهد یافت.

شهردار گلبهار همچنین از تعمیر و تجهیز چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر خبر داد و گفت: چراغ‌های راهنمایی از مهم‌ترین ابزارها برای تأمین نظم و امنیت در سطح شهرها بوده و این چراغ‌های هشداردهنده سیستم ترافیک را به‌خوبی کنترل کرده و تردد در سایه چراغ‌های هشداردهنده امن و بی‌خطر خواهد بود.

وی افزود: در راستای افزایش هشدارهای ایمنی و کاهش تصادفات کلیه چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سطح شهر تعمیر و تجهیز شدند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 8