پلمپ ۵ واحد صنفی طی چند روز گذشته در سطح شهر سرخس
پلمپ ۵ واحد صنفی طی چند روز گذشته در سطح شهر سرخس

سرپرست اداره صنعت معدن تجارت سرخس از پلمپ پنج واحد صنفی متخلف طی چند روز گذشته در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ علی اکبر اکبری با اظهار تاسف ازعدم رعایت بعضی از صنوف نسبت به مصوبات ستاد کرونا در شهرستان گفت: با آنکه ۷۰ درصد صنوف شهر در گروه یک و مشمول بازگشایی هستند متاسفانه تعدادی اندک از مغازه داران که در گروه‌های ۲ ، ۳ و ۴ قرار دارند به اشکال مختلف اعم از نیمه باز بودن کرکره و…اقدام به پذیرش مشتری حتی در ساعات پایانی شب دارند که برابر قانون با آنان برخورد می‌شود.

سرپرست اداره صمت با اشاره به پلمپ پنج واحد صنفی در چند روز گذشته عنوان کرد: در روز گذشته ۸۰ مورد بازدید از صنوف سطح شهر انجام شد که به ۵۰ مغازه از سوی اتحایه اصناف، شبکه بهداشت و…تذکر کتبی داده شد و سه مورد به دلیل اخطارهای قبلی پلمپ و یک پاساژ تعطیل گردید.

وی در ادامه به آخرین تصمیمات ستاد کرونا شهرستان در خصوص رستوران‌ها واغذیه فروشی ها، خاطرنشان کرد: بنا به تصمیمات ستاد کرونای شهرستان از سه شنبه کلیه رستوران‌ها اغذیه فروشی‌ها و آشپزخانه‌ها می‌توانند به فعالیت ادامه دهند به شرط اینکه غذای موجود را به صورت بسته‌بندی (بیرون بر) به دست مشتریان برسانند.

اکبری با تاکید بر نظارت جدی از سوی همه دستگاه‌ها در شبانه روز تصریح کرد: کلیه صنوفی که در راستای عرضه موبایل و…فعالیت می‌کنند در شرایطی می‌توانند واحد صنفی خود را باز و فعالیت کنند که در پروانه آن‌ها قید تعمیرات ثبت شده باشد.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 14